Aviseringar
Rensa alla

vill vinna min killes tillit tillbaka! hjälp


Ämnesstartare

jag behöver verkligen hjälp. min kille litar inte på mig längre.
vi har haft så många problem under senaste tiden..
jag har gjort stora misstag, jag har ljugit för honom och har hållit saker undan.
jag vet att jag gjorde fel, men jag har ändrats och nu litar han inte på mig, eller rättare sagt han har aldrig gjort det. jag vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom med hela mitt hjärta men det hjälper inte. han vill ha konkreta bevis på att jag säger sanningen, men jag vet inte hur jag ska kunna bevisa det liksom.. snälla HJÄLP MIG! [cry]


   
Citera

du får acceptera en sånhär period ett tag. tillslut har du gjort tillräckligt med grejer som gör att han känner att han litar på dig.

frågan är bara om du orkar stå ut!


   
SvaraCitera

klart han inte litar på dig om du har ljugit osv


   
SvaraCitera

han är ju helt klart värd någon bättre iaf.


   
SvaraCitera

Varför kan du inte bara låta tiden spela sin roll och låta hans tillit växa med den? Tillit är inget man kan slå på och av som en lysknapp. Det måste växa sig fram, precis som med respekt.


   
SvaraCitera

Tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tid och blow jobs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

frågan är bara om du orkar stå ut!

ja, alltså jag har stått ut ganska mycket faktiskt! han har gjort mycket som har sårat mig, han har sagt mycket. men jag håller ut, för att jag vet att jag inte har rätt att klaga.. men problemet är att jag säger sanningen men han vägrar tro på det. och han inbillar sig att jag ljuger osv. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

klart han inte litar på dig om du har ljugit osv

ja, det är klart. men under tiden så det kommit saker från honom som han har hållit undan liksom.


   
SvaraCitera

Chanchita:

ja, det är klart. men under tiden så det kommit saker från honom som han har hållit undan liksom.

varfrö ljuger ni ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag har också svårt att lita på honom just nu. eftersom han har gjort saker som har påverkat min tillit. men jag har sagt till honom att vi måste försöka och inte ge upp så lätt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett tips på vägen är att sanningen ofta brukar föredras, speciellt i ett förhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varfrö ljuger ni ?

Jag har varit rädd att säga sanningen, eftersom han är min första kärlek osv. men sen inser man att man har gjort fel.. och hans anledningar är att han ville vara som mig, att han ville typ betala tillbaka genom att ljuga..


   
SvaraCitera

Chanchita:

och hans anledningar är att han ville vara som mig, att han ville typ betala tillbaka genom att ljuga..

låter moget[crazy]


   
SvaraCitera

Chanchita:

men problemet är att jag säger sanningen men han vägrar tro på det. och han inbillar sig att jag ljuger osv. =/

ja, det kommer nog vara en sånhär period ett tag. o du får hoppas på att det kommer tillfällen då du kan bevisa att du verkligen har förändrats.

fortsätt med ditt ärliga jag, o visa att du blir ledsen av hans behandling. att se den man älskar bli ledsen reagerar man på, och förhoppningsvis slutar med det man håller på med.


   
SvaraCitera