Aviseringar
Rensa alla

vill vinna min killes tillit tillbaka! hjälp


Ämnesstartare

Chanchita:

jag har ljugit för honom och har hållit saker undan.

varför ljög du?


   
SvaraCitera

Om han aldrig litat på dig så förstår jag inte vrf han blev tlsm med dig från första början.

Chanchita:

nu litar han inte på mig, eller rättare sagt han har aldrig gjort det.


   
SvaraCitera

Chanchita:

för att jag vet att jag inte har rätt att klaga.

[tard] det har man alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reaper:

varför ljög du?

alltså det är första gången jag blir kär.. jag har haft andra förhållanden men det var bara barn-förhållande om du förstår..
jag visste inte att man var tvungen o säga vissa saker som var mina privata grejer liksom.. jag tyckte att han inte hade något med det o göra eftersom det hade hänt långt innan jag träffade honom.. [shake]


   
SvaraCitera

Omg... fy , exakt som mig? och jag har väntat skit länge, men han gör bara dumma saker som får mej och vara svartsjuuuk.. fhan oxo
du känner exakt som mej :S
händ eprecis samma sak! han litar inte på mig eftersom jag lekte med hnm då vi var tsmns...
de känns så jävla jobbigt.. men vet du vad.. säg till honom att typ ge dig sista chansen.. och typ se ifall de funkaaar..
jag fick 4 chans typ men misslyckades xP

Så lycka till 🙂[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, men saken är att jag har typ också chanser.. jag har misslyckats typ 3 gånger.. och efter den tredje gången så har jag verkligen varit ärlig! men han vägrar tro på mig! och det är jättejobbigt! nu tror han att jag bara leker med honom, att jag inte älskar honom osv! jag har ingen aning om hur fan jag ska kunna visa honom att jag verkligen älskar honom..
ja, jag har blivit känslokall osv men det är pga våra problem, jag vill inte ge mig helt om jag själv vet att efter en vecka så kommer vi tjafsa o göra slut.. [shake][cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

varfrö ljuger ni ?

för dom älskar varandra och vill leva lyckliga ever after? [shake]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

för dom älskar varandra och vill leva lyckliga ever after?

misstänkte nåt sånt [shake]


   
SvaraCitera