Aviseringar
Rensa alla

ville också skapa en till tråd på gamla um.


penja
Ämnesstartare

Paseo:

jag gillar inte alls den här designen huuuueeee ska bli skönt med en ny luftig en
men mmmm sorgligt för dom som gillade bloggarna

aa spännande hur nya kommer se ut!


   
SvaraCitera

penja:

ja lite grann!

inte så fast här som vissa


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Aa, jag var själv initialt jävligt skeptisk. Tror dock nu att det kommer bli väldigt bra, nu när det sjunkit in lite.

hann inte tänka så faktiskt. väntar förväntasfullt på denna förändring!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

qazedctgb:

inte så fast här som vissa

nej det är nog en bra grej!


   
SvaraCitera

penja:

hann inte tänka så faktiskt. väntar förväntasfullt på denna förändring!

Jag har haft lite mer tid iom cool funky moderatorskap - vi fick kolla lite närmre lite tidigare än alla andra.

Jag såg seriöst ut så här

Image

på det fysiska moderatormötet när vi fick taggsystemet presenterat för oss. Nu tror jag dock att det kommer bli väldigt bra, eller åtminstone ett uppköp från det nuvarande om inte annat.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag såg seriöst ut så här

[bigsmile]

Ögon i en plåthink:

på det fysiska moderatormötet när vi fick taggsystemet presenterat för oss. Nu tror jag dock att det kommer bli väldigt bra, eller åtminstone ett uppköp från det nuvarande om inte annat.

förstår dock att man kan bli skeptisk gällande taggfunktionen. känns som den finns precis överallt i dagsläget. men det är kanske just det man får räkna med, och att andra funktioner gör att forum fortfarande är forum och inte microbloggar.

å andra sidan känns um knappt som ett forum. mer som en hm.. stor gemensam blogg om allt vad livet kan innebära.


   
SvaraCitera

kmr oxo sakna bloggarna [sad]

e så rädd att um ska tappa sin charm med nya moderna temat o allt tjoffs [sad] kanske inte blir så men ah, orolig. [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fasiken:

e så rädd att um ska tappa sin charm med nya moderna temat o allt tjoffs kanske inte blir så men ah, orolig.

vi klarar detta! [love]


   
SvaraCitera

penja:

örstår dock att man kan bli skeptisk gällande taggfunktionen. känns som den finns precis överallt i dagsläget. men det är kanske just det man får räkna med, och att andra funktioner gör att forum fortfarande är forum och inte microbloggar.

Tror taggfunktionen blir mer dynamisk än kategorierna, på ett bra sätt. Förhoppningsvis blir det bra. Vi får dock se hur det utvecklar sig.


   
SvaraCitera

penja:

vi klarar detta! [love]

ÄR DU MIN & REBECAS VÄN IGEN?? [love]
I SÅ FALL KLARar VI DET!!

[sad][love]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Tror taggfunktionen blir mer dynamisk än kategorierna, på ett bra sätt. Förhoppningsvis blir det bra. Vi får dock se hur det utvecklar sig.

ja, svårt att gissa hur det kommer bli. och hur det än blir kommer det vara ovant, konstigt och folk kommer klaga i början.
vi får se på onsdag.


   
SvaraCitera