Aviseringar
Rensa alla

Villl bli fri


Ämnesstartare

Hej jag har berättat att jag är trans och vill bli en tjej och jag orkar inte vara instängd i denna kropp mer jag vill bara vara mig själv och den jag är menad att bli och då är en tjej i en klänning med långt hår och bli kalad hon måste berätta för mina förälsdrar hjälp mig 


   
Citera
Ämnesstartare

Vill ha svar snabbt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg bara som det är. Kanske verkar svårt men känns nog skönt när du väl har sagt det. Ju längre du går och håller på det desto mer jobbigt och krångligt blir det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Säg bara som det är. Kanske verkar svårt men känns nog skönt när du väl har sagt det. Ju längre du går och håller på det desto mer jobbigt och krångligt blir det. 

Sant tack 


   
SvaraCitera

Seriöst svar:
Spara pengar och gör en köns byte så blir du en tjej och punkt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Seriöst svar:
Spara pengar och gör en köns byte så blir du en tjej och punkt slut.

Jag är 14


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Jag är 14

Spelar ingen roll, du kan fortfarande göra det, Människor födda som killar men känner sig som tjejer kan fortfarande göra om sin kuk till fitta. Finns massor av diskussioner om det online och väldigt många professionella kirurger gör sånt mot både unga och äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

Spelar ingen roll, du kan fortfarande göra det, Människor födda som killar men känner sig som tjejer kan fortfarande göra om sin kuk till fitta. Finns massor av diskussioner om det online och väldigt många professionella kirurger gör sånt mot både unga och äldre.

Oj men jag tror jag tar det litenlugnt först


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Men, gör man könsbyte kan man ju inte längre runka!


   
SvaraCitera

Jaa  berätta snabbt. 


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Jag är 14

Först och främst vill jag fråga dig, hur säker är du på att du är trans? När man är ung så är det inte ovanligt att man inte vet riktigt vem man är osv, är du 100% säker så kanske det är rätt men ett könsbyte är inget man kan ångra, det är ett stort steg i livet, det går inte att ångra sig när det väl är genomfört. Då är det väldigt viktigt att man är 100% säker på att man vill byta kön.
Jag tycker absolut att du borde prata med dina föräldrar om hur du känner, det är viktigt att dem får veta vad du känner, det är få föräldrar som inte vill hjälpa sina barn.


   
SvaraCitera

SAAB:
Men, gör man könsbyte kan man ju inte längre runka!

Man kan fortfarande onanera, bara att det är annorlunda. Glad


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Trevlig-Snubbe:

Man kan fortfarande onanera, bara att det är annorlunda. Glad

Ja, onanera, men inte runka...


   
SvaraCitera

SAAB:

Ja, onanera, men inte runka...

För tjejer så känns det ju i hela kroppen att få orgasm, för killar främst där nere. Så det är faktiskt trevligare för tjejer att få orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Först och främst vill jag fråga dig, hur säker är du på att du är trans? När man är ung så är det inte ovanligt att man inte vet riktigt vem man är osv, är du 100% säker så kanske det är rätt men ett könsbyte är inget man kan ångra, det är ett stort steg i livet, det går inte att ångra sig när det väl är genomfört. Då är det väldigt viktigt att man är 100% säker på att man vill byta kön.
Jag tycker absolut att du borde prata med dina föräldrar om hur du känner, det är viktigt att dem får veta vad du känner, det är få föräldrar som inte vill hjälpa sina barn.

Jag är hundra precent säker jag vill bara bli mig själv jag vill bli en kvinna när jag växer upp och blir vuxen jag vill vara en tjej tills den dagen jag dör jag orkar inte mer liksom. Jag vet vad jag gör och känner min hjärna stämmer inte överens med min kropp.


   
SvaraCitera