Aviseringar
Rensa alla

Villl bli fri


SAAB
 SAAB

Trevlig-Snubbe:

För tjejer så känns det ju i hela kroppen att få orgasm, för killar främst där nere. Så det är faktiskt trevligare för tjejer att få orgasm.

Då lärde jag mig något nytt Blink


   
SvaraCitera

idk om jag sagt detta till dig (mitt minne är kasst), men du borde vänta några åt med att bestämma dig om du verkligen är trans. När jag var kring 14 trodde jag att jag var ftm, men de visade sig bara vara tonårs-hormonerna som fuckade min hjärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
idk om jag sagt detta till dig (mitt minne är kasst), men du borde vänta några åt med att bestämma dig om du verkligen är trans. När jag var kring 14 trodde jag att jag var ftm, men de visade sig bara vara tonårs-hormonerna som fuckade min hjärna

Jag vet vad hormoner är men jagvhar känt att något var fel på mig sen jag var fyra jag har testat mig för diagnoser för jag trodde jag att det berodde på något jag har vetat de här ända sen jag var liten i bak huvudet. Jag vill vara mig själv jag klarar det inte mer jag vill inte sitta i ett hörn resten av mitt liv och tänka på att jag inte kan vara mig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag visade mig genom att klä mig på det sättet jag är bekväm med. förut, innan jag började ogilla min kropp klädde jag mer som mitt kön och efter att det blev så klädde jag mer som det motsatta könet. i dagsläget är mina föräldrar medvetna och jag behövde inte ens nämna det.

testa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
jag visade mig genom att klä mig på det sättet jag är bekväm med. förut, innan jag började ogilla min kropp klädde jag mer som mitt kön och efter att det blev så klädde jag mer som det motsatta könet. i dagsläget är mina föräldrar medvetna och jag behövde inte ens nämna det.

testa det.

Köper inte mina egna kläder än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

Köper inte mina egna kläder än

det har jag inte heller gjort. jag frågade mamma om hon kunde köpa det och det och man märkte att jag inte alls gillade min avdelning (om man är herr är det herravdelningen, om man är en dam är det damavdelningen), vilket gjordes genom att jag inte intresserade mig av kläderna. mamma gick med på kläderna och jag bar på dem ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

det har jag inte heller gjort. jag frågade mamma om hon kunde köpa det och det och man märkte att jag inte alls gillade min avdelning (om man är herr är det herravdelningen, om man är en dam är det damavdelningen), vilket gjordes genom att jag inte intresserade mig av kläderna. mamma gick med på kläderna och jag bar på dem ofta.

Hmm får nog testa mig fram tack för tipset


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Jag är hundra precent säker jag vill bara bli mig själv jag vill bli en kvinna när jag växer upp och blir vuxen jag vill vara en tjej tills den dagen jag dör jag orkar inte mer liksom. Jag vet vad jag gör och känner min hjärna stämmer inte överens med min kropp.

Okej, då är det nog helt rätt för dig att byta kön. Du borde prata med dina föräldrar om detta, det handlar om ditt välmående! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Okej, då är det nog helt rätt för dig att byta kön. Du borde prata med dina föräldrar om detta, det handlar om ditt välmående! Glad

Japp..är rädd bara


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Japp..är rädd bara

Förstår det, du behöver ju inte säga direkt ''jag är trans'', du kan t.ex. fråga ''om jag är homosexuell, vad hade ni tyckt om det?'', och ''om jag hade velat byta kön, vad hade ni tänkt om det?'', du säger du inte va du tycker utan frågar vad dina föräldrar tycker om det. Sen kan du en dag säga att du har känt väldigt länge att det kön du har inte är rätt och att du vill göra en könskorrigering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Förstår det, du behöver ju inte säga direkt ''jag är trans'', du kan t.ex. fråga ''om jag är homosexuell, vad hade ni tyckt om det?'', och ''om jag hade velat byta kön, vad hade ni tänkt om det?'', du säger du inte va du tycker utan frågar vad dina föräldrar tycker om det. Sen kan du en dag säga att du har känt väldigt länge att det kön du har inte är rätt och att du vill göra en könskorrigering.

Nej jag gör det nu jag tänker inte bli mer ner pressad i mig själv men tack för hjälpen iallafall


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Nej jag gör det nu jag tänker inte bli mer ner pressad i mig själv men tack för hjälpen iallafall

Blir bra det, du klarar det! Så lite så, jag finns om du vill prata! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Blir bra det, du klarar det! Så lite så, jag finns om du vill prata! Glad

Tack


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

En sak bara.... 
Du har ett annat inlägg där du skriver att du är bisexuell. kan man vara både och då? eller?


   
SvaraCitera