Aviseringar
Rensa alla

Vilsen, är jag bisexuell?


Ämnesstartare

HeJ!

Skriver från ett nytt konto för jag vill inte outa mig.

Är en vilsen kille på 18 år. Jag var intresserad av tjejer förut men den senaste tiden har jag börjat spana in killar. Går på gymmet mycket mera nu och gillar att se nakna killar och även i skolan kollar jag på killarna i duschen, tror jag har blivit besatt av att kolla in killar.. såg en skitsnygg kille i duschen på gymmet idag, var tvungen att kuta ut för kuken var på väg upp, drog hem och runkade tänkte på hans kuk mest men fattar egentligen inte varför?

Har ju alltid gillat tjejer förut! vad händer egentligen är jag bi nu?

/Nicke


   
Citera

Antar att du är bi nu? ;O Låter ju lite så men det är la inget dåligt 🙂 Hitta en gay kille o känn efter 🙂 


   
SvaraCitera
time
 time

Niclas A: Har ju alltid gillat tjejer förut! vad händer egentligen är jag bi nu?

Inte nödvändigtvis. Du kan ju gilla att se killar nakna utan att för den sakens skull vilja vara tillsammans med en snubbe, vilket för mig är vad som definierar bi/hetero/homo, om man nu nödvändigtvis måste sätta sin sexualitet i ett fack. Kan du tänka dig att vara tillsammans med en kille, bli kär i en? Isåfall är du nog bi, ja.


   
SvaraCitera

Håller med Time. 

En behöver verkligen inte vara bi-/homosexuell bara för att man blir fascinerad/upphetsad av människor av samma kön som en själv. 
Det är f.ö. mycket mer accepterat hos tjejer, vilket är synd.
Tjejer kan vara mycket mer öppna med att de tycker tjejkroppar är attraktiva än vad killar kan vara öppna med att de tycker att killkroppar är attraktiva.


   
SvaraCitera

Är ditt riktiga namn Niklas W?


   
SvaraCitera

Eftersom du är 18 kan du ju gå på krogen. Dra till närmsta gayklubb och se om du blir skraj eller om du tänder på det. Jag var på en i lördags, fick bekräftelse då på att jag är straight. Praise the lord.


   
SvaraCitera

Stekaren: Praise the lord.

varför


   
SvaraCitera

Patrick:

varför

Vill inte få AIDS vilket korvryttare lättare får


   
SvaraCitera

Om du runkar till killar och gillar tjejer så ja


   
SvaraCitera

är det du aaron


   
SvaraCitera

Är du attraherad av både killar och tjejer? Om svaret är ja så är du bi Tumme upp 


   
SvaraCitera

Hahahah


   
SvaraCitera

Patrick:
är det du aaronarrow-10x10.png

VAd nu ? Tardig 


   
SvaraCitera

Stekaren:

Vill inte få AIDS vilket korvryttare lättare får

Gud så 1980


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Gud så 1980

Det är väl 80-tal nu. Har jag gått klädd i axelvaddar och uppkavlade ärmar helt i onödan?


   
SvaraCitera