Aviseringar
Rensa alla

Vin eller Vodka till festen på lördag?


Ämnesstartare

ska på fest på lördag, vill fucka ur som fan tills jag inte vet vad jag heter, köpte en 40:a absolut idag, men funderar på om jag inte ska köpa en låda portal istället?

saken är den att jag tränar ju rätt mycket och sådär, bygger muskler men krökar ju som fan eftersom jag är så blyg och sådär, visst när jag fått lite alkohol i kroppen då törs jag vara öppen, då skaffar jag nya kompisar, då törs jag ragga men alkoholen gör mig tjock, tjejerna föredrar ju hunkar men som sagt, är för blyg för att ragga så kan inget göra

så finns det nån chans att jag blir mindre tjock om jag dricker vin, eller kan kanske vodkan hjälpa mig för jag lär ju spy som en gris om jag dricker hela rent och kanske blandar med nån annan spritsort

så svårt, vill fucka ur i helgen men vill behålla min snygga kropp, hjälp mig snälla[cry]


   
Citera

The Saviour:

tjejerna föredrar ju hunkar men som sagt,

haha, för att dom har bättre självförtroende än dig, muskler gör inget om du är blyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

vodka (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

haha, för att dom har bättre självförtroende än dig, muskler gör inget om du är blyg

hej är det du?[bigsmile]


   
SvaraCitera

m3lis:

hej är det du?

Ja det är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Ja det är jag

välkommen tillbaka 😀


   
SvaraCitera

m3lis:

välkommen tillbaka 😀

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

var nykter och framstå som en mupp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

haha, för att dom har bättre självförtroende än dig, muskler gör inget om du är blyg

är väl det som gäller? plus bränna och schyssta kläder, men sånt har jag redan, älskar mig själv till döds bara att jag aldrig riktigt vet hur man inleder ett samtal


   
SvaraCitera

The Saviour:

är väl det som gäller? plus bränna och schyssta kläder, men sånt har jag redan, älskar mig själv till döds bara att jag aldrig riktigt vet hur man inleder ett samtal

jag är inte rippad eller solbränd och jag får tjejer [confused] How does it work?


   
SvaraCitera

The Saviour:

vodka (Du röstade på detta alternativ)

med pucko

och ngn nice likör om du vill lyxa till d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

vodka (Du röstade på detta alternativ

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

Konjak eller whisky


   
SvaraCitera

zIGGE:

Konjak eller whisky

är du 60+ el??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huvudsaken är att du tar med en flaska vin till värdinnan. Det brukar uppskattas allt som oftast och det kan endast gynna dig själv i slutändan.


   
SvaraCitera