Aviseringar
Rensa alla

Vinklar


Ämnesstartare

Jag har ett lite underligt problem som jag undrar om jag delar med någon. Det är så att jag och min tös har väldigt olika åsikt om vad som är lämpliga vinklar på hennes ben när vi har sex (missionären). Hon vill absolut ligga med benen nästan helt ihop vilket inte gör jobbet så enkelt för mig. Jag tänkte därför höra hur ni (tjejer och killar) föredrar att hon har benen under missionären! Se bild för att få en uppfattning om vinklarna!

Legs.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

Verkar så jävla porrigt om tjejen spretar rejält med benen, eller killen håller i hennes ben (som sticker upp) och pumpar henne medan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha! [bigsmile] Vilken rolig tråd!


   
SvaraCitera

Benen ska befinna sig på hans axlar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En röst hitills.. tror det här är för avancerat för de flesta, mattematiker borde inte ha sex. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det här för matte egentligen? matte Ö ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers][badgrin][crazy][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

≥60° mot underlaget, ≤30° mellan benen (Du röstade på detta alternativ)
25.0% (1 st)

fan fick sitta rikgtigt länge och tänka på vad jag egentligen tycker är läpligt, men detta måste nog var det.

sen kan jag tycka att de större graderna kan vara sexigt ibland men gärna inte hela tiden

Gasolinerainbow:

ligga med benen nästan helt ihop vilket inte gör jobbet så enkelt för mig

om det är 30/30 hon är inne på så får du väl ligga med dina ben utanpå hennes. istället för i mellan som man brukar
(då blir det tightare också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

En röst hitills.. tror det här är för avancerat för de flesta, mattematiker borde inte ha sex.

OK, så förbannat sårt kan det inte vara. Titta på bilden som bifogats. Bestäm vilken vinkel mot underlaget som önskas (vänster på bilden) och skriv upp. Titta på högra sidan och välj din favoritvinkel, skriv ner. Titta vilket svarsalternativ det är och klicka. Finns inte ditt svarsalternativ får du ta det som är närmst.

Det viktigaste är inte pollen utan min poäng. Ska det vara .... eller .... (se bild). Det är poängen.

Imaginary Entity:

Verkar så jävla porrigt om tjejen spretar rejält med benen, eller killen håller i hennes ben (som sticker upp) och pumpar henne medan.

resume:

om det är 30/30 hon är inne på så får du väl ligga med dina ben utanpå hennes. istället för i mellan som man brukar
(då blir det tightare också)

resume:

sen kan jag tycka att de större graderna kan vara sexigt ibland men gärna inte hela tiden

Det är den här diskussionen jag vill ha!

pread2.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan, så länge jag är inne spelar det ju ingen större roll vart benen är, gärna runt mig, blir liksom mysigare då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

≥60° mot underlaget, ≥90° mellan benen (Du röstade på detta alternativ)

Jag kan inte vinklar å sånt böös men jag tror jag röstade rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi börjar komma någonvart:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH HAHAHA vilken jävla uträkning. [bigsmile]
vad komplicerat det ska vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

mattematiker borde inte ha sex.

taskigt! [no-no]


   
SvaraCitera