Aviseringar
Rensa alla

Vinna min drömkille?


Virvelvind:

Hur la du fram det då, liksom? Som nåt romantiskt eller vänskapligt? behöver alla tips jag kan få..

Vi pratade mycket och länge till det stadiet då man började tala om att träffas kom, och jag sa "kom ner till mig du får: husrum, mat och umgänge" och hon sa "kommer om en månad". Det är inget som går på två röda, ta den tid det tar. FAST, du känner killen sedan innan så du har ett helt annat utgångsläge, ta vara på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Vi pratade mycket och länge till det stadiet då man började tala om att träffas kom

ahaaa... ja det förstås.. jag har en lång väg kvar..
Vi har som sagt bara chattat en gång, och höll på i en timme (!) vilket jag tyckte var positivt och överraskande..[smile]
Men sen har det varit lite stillastående.. jag tipsade honom om några låtar som jag tyckte var bra och han gillade dom [smile]
Frågan är om jag borde lägga korten på bordet och säga att jag vill lära känna honom bättre eller fortsätta vara trevlig och schyst på nätet.. tills vi känner varann lite bättre.

internet:

Det är inget som går på två röda, ta den tid det tar. FAST, du känner killen sedan innan så du har ett helt annat utgångsläge, ta vara på det!

Det har du rätt i! Vad glad jag blev. [crazy]
på vilket sätt ska jag ta vara på det menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan få vinna mej, gullet[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du kan få vinna mej, gullet

Hahahaha..Ska jag ge dig en lektion i hur du vinner mig först då eller [wink] you know i'm not easy.. och jag har ju genomskådat dina raggningstekniker. Jag är inte en sån där korkad tjej [badgrin]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

Frågan är om jag borde lägga korten på bordet och säga att jag vill lära känna honom bättre eller fortsätta vara trevlig och schyst på nätet.. tills vi känner varann lite bättre.

Det är alltid bra att vara schysst, men det är inte bra att vara läskig.

Prata lite, känn efter hur det känns. Gå på känsla. Funkar inte känslan kommer inte förhållande heller fungera, tänk så och hoppas på det bästa, det är mitt tips till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Hahahaha..Ska jag ge dig en lektion i hur du vinner mig först då eller [wink] you know i'm not easy.. och jag har ju genomskådat dina raggningstekniker. Jag är inte en sån där korkad tjej [badgrin]

Vadå, hur skall man göra för att vinna dej då?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vadå, hur skall man göra för att vinna dej då?

Är du tolv år? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Är du tolv år? [chocked]

Beror på om det är bra eller dåligt?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

tips på hur jag går vidare? Bli vänner över nätet, går det?

Varför skulle man inte kunna bli det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad väntar du på [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Beror på om det är bra eller dåligt?

haha, så din ålder är förhandlingsbar? [confused] själv är jag 18 så jag tror du skulle bli mer som min lillebror :p inget illa menat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Varför skulle man inte kunna bli det?

För att ögonkontakt, tonfall och kroppsspråk är viktigt i relationer. För att det är lätt att missförstå varandra..

OF 5:

vad väntar du på

Att han ska visa mer intresse..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

haha, så din ålder är förhandlingsbar? [confused] själv är jag 18 så jag tror du skulle bli mer som min lillebror :p inget illa menat

är inte så troligt att jag är 12, men tänder du på det så kan jag låtsas vara[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

För att ögonkontakt, tonfall och kroppsspråk är viktigt i relationer. För att det är lätt att missförstå varandra..

Joo det har du rätt i, men är man ärlig med varandra då man pratar via msn/facebook/whatever så kan man ju iallafall bygga upp början på en relation på det sättet.
Utan tvekan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

tips på hur jag går vidare? Bli vänner över nätet, går det?

prata lite, få tag på msn och lär känna varandra

går utmärkt


   
SvaraCitera