Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:33 sötnos:Jag gillar laxrosa!jaha?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:33 Nä, tycker att hösten 2010 precis har anlänt.
Ingemarsdotter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:34 Blåbärt:Den är påväg!Den kommer att bli kall! Jag känner det!
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:35 xsaosinx:Nä, tycker att hösten 2010 precis har anlänt.det kallas höst ja men det är startsträckan för vintern!Ingemarsdotter:Den kommer att bli kall! Jag känner det!Hemskt kall!
envitkossa Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:41 Blåbärt:slaskigt :(Ännu jobbigare med slask
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:42 enhimmelskdrog:den är välkommen ja men slasken kan hålla sig borta!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:44 Blåbärt:ja men slasken kan hålla sig borta!höstslasken ja men på våren är det mysigt
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:46 enhimmelskdrog:höstslasken ja men på våren är det mysigt den är fortfarande jobbig!fast lite rätt har du
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:48 tveksamtvintern kommer snart försvinna helt, förra året var dock ett cp-år men det kommer inte bli så igentror jag iaf
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 30 Sep 2010, 23:58 patrick bateman:vintern kommer snart försvinna helt, förra året var dock ett cp-år men det kommer inte bli så igenHoppas att det ej blir så!Vintern är ju en otroligt trevlig kontrast mot sommaren och jag välkommnar den var år.
Ingemarsdotter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 00:17 Blåbärt:Hemskt kall!Alldeles för kall
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 00:18 Ingemarsdotter:Alldeles för kall Äsch. Bara att klä på sig lite extra. Fryser man hemma får man väl köpa en vuxenbarndräkt (One Piece)
Ingemarsdotter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 00:20 Blåbärt:Bara att klä på sig lite extraVet inte var du bor, men här är det för kallt!Haha, ja, det är bra att alla ska se ut som förvuxna spädbarn, sexappeal i det!
Blåbärt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Oct 2010, 00:26 Ingemarsdotter:sexappeal i det!Ingemarsdotter:förvuxna spädbarn