Aviseringar
Rensa alla

Vinter


xdream:

denna jackar är typ ass nice

Se det så här. Min typ av smak får jag ständigt komplimanger för. Din typ av smak syns oftast på mobbade tattarbarn. [smile]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

jibbare.

^^ nää på skidor pumpar jag puder... men gillar mycker av den klädstilen...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Se det så här. Min typ av smak får jag ständigt komplimanger för. Din typ av smak syns oftast på mobbade tattarbarn.

Okej mobbade tattarbarn går inte runt i jackor med "min smak" dom går runt i fakeade canada goose jackor och tror dom är tuffa och rika...


   
SvaraCitera

xdream:

Okej mobbade tattarbarn går inte runt i jackor med "min smak" dom går runt i fakeade canada goose jackor och tror dom är tuffa och rika...

Mobbade tattarbarn är mobbade tattarbarn, inte de populära kidzen som alla hatar och kallar för mobbade tattarbarn med knuten näve i fickan. Mobbade tattarbarn är de som de populära mobbade tattarbarnen mobbar. Mobbade tattarbarn slutar oftast sina dagar med att ta självmord, att börja stalka någon random gamling, eller att växa upp och göra en film/bok om sitt tragiska mobbade tattarbarn-liv.

Tänk, om de bara hade haft en gnutta god klädsmak.


   
SvaraCitera

xdream:

^^ nää på skidor pumpar jag puder... men gillar mycker av den klädstilen...

skidjackor hör till skidbacken bro


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tänk, om de bara hade haft en gnutta god klädsmak.

Du är uppenbarligen låst i något halv tråkigt mellanting.

Men tillbacka till

Nickeloadian:

vad tycker ni om killar som bär typ röda jackor? gröna? osv osv, är det lite "tjejigt" enligt er eller helt unisex enligt vad ni tycker?

Det är inte gay inte "tjejigt" eller något, det är snyggt... ha vad du vill!


   
SvaraCitera