Aviseringar
Rensa alla

vintershopping-tråd[blush]


Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Har en sån! Den är über mysig rekommenderar starkt

åh bra! ska bara hitta en jag gillar först. funderar ganska starkt på den på bilden men den finns bara i MQs webbshop, så kan ju inte prova den först och se att jag passar i den då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

inns bara i MQs webbshop, så kan ju inte prova den först och se att jag passar i den då

Aww men kan man inte prova o skicka tillbaks annars?

Hitttade min på spotshopen den är fin o silvrig men tror de hade några med bruntoner där också


   
SvaraCitera

Vill ha ett par rejäla vinterkängor som är ganska slimma men som ändå håller värmen bra. Dom ska inte se ut så här:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Långkalsonger: var kan man köpa?`

Köpte mina på Coop Forum, fast sportaffärer har också.


   
SvaraCitera
höna

vill ha: snygga vinterskor man kan ha till lite snyggare kläder. så muppigt när man fixar sig asmkt så ba JA JUSTE SKOR.... asklumpiga och helt slitna drmartens som visserligen är snygga men ej till allt. vill köpa från vegetarian shoes men det är dyrt


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

Vill ha ett par rejäla vinterkängor som är ganska slimma men som ändå håller värmen bra. Dom ska inte se ut så här:

​De här är fina tycker jag i alla fall. De är fodrade också. Finns i massa olika modeller och färger.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

​De här är fina tycker jag i alla fall. De är fodrade också. Finns i massa olika modeller och färger.

Jo...månne kanske.​​MEN DEN HÄR JACKAN DÅ!!!![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jo...månne kanske.​​MEN DEN HÄR JACKAN DÅ!!!!

Dark navy[y]


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

JACKAN DÅ

Jättefin. Men är partisk, älskar duffeljackor. Tror du skulle vara fin i båda färgerna.


   
SvaraCitera
kachin

Har halsdukar så jag kan ge bort till hela jordens befolkning typ

men vill ha dom själv[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag behöver vinterskor men det är så jävla svårt att hitta några man vill ha till ett humant pris. [sad] Sen skulle jag behöva en ny lite varmare vinterjacka med luva till. Älskar den jag har, men den har ingen luva och det behövs när det är kaosväder. Men det får förbli önsketänkande, för har ej råd att köpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bortkommen:

Jag behöver vinterskor men det är så jävla svårt att hitta några man vill ha till ett humant pris. Sen skulle jag behöva en ny lite varmare vinterjacka med luva till. Älskar den jag har, men den har ingen luva och det behövs när det är kaosväder. Men det får förbli önsketänkande, för har ej råd att köpa.

Haha exakt samma här. Gillar min jacka men den har ingen luva och alla varma och snygga jackor är så jäkla dyra, skor med. Får ta på mig nåt gammalt och fult de kallaste dagarna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Haha exakt samma här. Gillar min jacka men den har ingen luva och alla varma och snygga jackor är så jäkla dyra, skor med. Får ta på mig nåt gammalt och fult de kallaste dagarna.

Så jävla drygt. Tycker alla vinterkläder borde vara någorlunda billiga, det är sånt alla behöver för att överleva. [sad] Det är de dyra som är varmast och håller längst också, så det är inte enbart estetiskt liksom.


   
SvaraCitera

lillkuken:

Dark navy[y]

Nej senapsgul!"!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte köpt en mössa this side of fjorton och börjar så stilla fundera på om det kan värt att äga en sådan, konsekvensen blir ju att man ser ut som något av följande: en pistvakt, mors lilla olle eller en wigger.


   
SvaraCitera