Aviseringar
Rensa alla

VIP tillbaka (Inte aktuellt)


Hahah, ansöka om VIP-status, sämsta idé ni någonsin har haft, faktiskt.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

passaro:

Hahah, ansöka om VIP-status, sämsta idé ni någonsin har haft, faktiskt.

Om du läser så är det ingen ansökan i den mening du verkar tro, utan enbart att man säger till.


   
SvaraCitera

passaro:

Hahah, ansöka om VIP-status, sämsta idé ni någonsin har haft, faktiskt.

Jaaa jag håller med passie till fulla muggar! Släng alla vipare i sjön och låt de som var vip från början härska!

Dold text: Ska du ansöka? [wink]


   
SvaraCitera

ansökte [blush]


   
SvaraCitera

Issen:

Om du läser så är det ingen ansökan i den mening du verkar tro, utan enbart att man säger till.

Det i sig är även fail.

Varför inte tilldela VIP till de som har bidragit till forumet, på ett eller annat vis istället?

Angelize:

Dold text:

haha, näe, angie, inget för moi 😉


   
SvaraCitera

Jag ansökte, pga vill se VIP-forumet, men jag tror folk kommer börja bli ännu drygare och jag tycker 6 månader är en lite för kort gräns :S

Sen tycker jag hela grejen är rätt töntig... men jag vill ha vip-forumet...


   
SvaraCitera

oooh då kan alla coola vips ha hemligheter som inte d vanliga får veta om ... [blush]


   
SvaraCitera

jag är väl veteran och förtjänar VIP!?

Registrerad lör 26 nov 2005 [no-no][sad]


   
SvaraCitera

Tycker det är en ganska dålig idé. Folk kommer bli så grymt dryga och varför sätta rankningar på folk? Tycker det räcker och fungerar bra med mod-statusar osv.


   
SvaraCitera

Det är jävligt onödigt egentligen, borde tas bort.


   
SvaraCitera

Capture:

Jag är tveksam. När man skapar en tråd vill man ju att så många som möjligt ska kunna läsa den, och därför postar man inte tråden i VIP-forumet. Tror fallet skulle vara detsamma trots att det blev fler VIP.

De som har vip lär vara mer benägna att inte få varningspoäng så vill man minska risken för att få tråden sönderspammad eller nåt så är det kanske bättre I guess [tard]

Maxwinner:

Registrerad lör 26 nov 2005

ansök då [y] Dold text: själv reggad dec 05 [tard]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är jävligt onödigt egentligen, borde tas bort.

Ska få mer mening i sinom tid, men vi vill ha fler personer som är VIP då som kan bidra osv...


   
SvaraCitera

ansökt, hur lång tid dröjer det?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

köttfärssås:

ansökt, hur lång tid dröjer det?

Du har de redan... logga ut och in.

Kan ibland ta längre, beror på när på dagen man skriver och så ska vi imorgon strukturera själva VIP forumet lite också... nu är de mest stökigt [smile]


   
SvaraCitera

Issen:

Du har de redan... logga ut och in.

Okej tack. [bigsmile]


   
SvaraCitera