Aviseringar
Rensa alla

virus skydd?


Ämnesstartare

tjenna jag funderar på om jag antingen ska köpa norton 360 eller norton internet sercurity eller vad de heter , och då undrar jag vad är mest värt att köpa ?


   
Citera

japansgrill:

och då undrar jag vad är mest värt att köpa ?

beror på vad du är ute efter. av din rubrik att dömma vill du ha virusskydd och då räcker norton AntiVirus skulle jag tro (e inte så haj på datorer). givetvis måste du skaffa adaware eller nått liknande då oxå (tror jag)

men läs på vad norton 360 innehåller o vad norton internet security innehåller.

skulle även tro att om du har mac så är det väl något annat man köper? vet inte =S


   
SvaraCitera
Åtta

Det är lite som att välja mellan aids eller hiv - ungefär samma skit, och båda suger.

Jag rekommenderar dig att köpa nod32 eller Kaspersky.


   
SvaraCitera

nod32 är guld!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är lite som att välja mellan aids eller hiv - ungefär samma skit, och båda suger. Jag rekommenderar dig att köpa nod32 eller Kaspersky.

jag har även " eset nod32" men de sägs att norton är bäst av alla


   
SvaraCitera
Åtta

japansgrill:

de sägs att norton är bäst av alla

Jag vet inte vilka "de" är, men jag skulle då inte lyssna på dem om jag vore du. Norton är allmänt känt som det mest resurskrävande skräp som producerats sen Vista (eller ja, innan Vista också).


   
SvaraCitera

Ta nortin internet security, eller beror vad du behöver, 360 har även backup funktion.

Norton är inte alls resurskrävande längre, sedan version 2008 är det inte alls krävande längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Ta nortin internet security, eller beror vad du behöver, 360 har även backup funktion.Norton är inte alls resurskrävande längre, sedan version 2008 är det inte alls krävande längre.

så vad säg du norton sercurity eller 360 ? vad hade du tagit

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tobias:

Ta nortin internet security, eller beror vad du behöver, 360 har även backup funktion.Norton är inte alls resurskrävande längre, sedan version 2008 är det inte alls krävande längre.

men när man kollar på internet sidor då står de att norton ligger 1a på topplistan


   
SvaraCitera

japansgrill:

tjenna jag funderar på om jag antingen ska köpa norton 360 eller norton internet sercurity eller vad de heter , och då undrar jag vad är mest värt att köpa ?

Men det verkar som om du redan har bestämt dig ta norton vet jag


   
SvaraCitera

japansgrill:

så vad säg du norton sercurity eller 360 ? vad hade du tagit

jag kör Norton internet security 2010 då jag redan har ett annat backup program och inte behöver det som finns i 360.


   
SvaraCitera

Varför inte Zonealarm + AVG? Gratis är bra.


   
SvaraCitera

Varför antivirus överhuvudtaget? D:


   
SvaraCitera

Antivirus vad är det?


   
SvaraCitera

Har haft "AVG Free" installerat ett par månader men hela datorn nästan total-senlåste sig igår, nåja, allt gick superbt långsamt. Att öppna webläsaren tog typ en dryg timma. Att stänga av datorn tog 2 timmar. Så nu letar jag själv efter något nytt. Dock INTE Norton. Kanske Kaspersky eller NOD32.

Det viktigaste är ju en fungerande brandvägg. Helst BÅDE en hårdvarubrandvägg OCH en mjukvarubrandvägg.


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Det viktigaste är ju en fungerande brandvägg. Helst BÅDE en hårdvarubrandvägg OCH en mjukvarubrandvägg.

Du vet att hårdvarubrandväggarna kör mjukvarubrandväggar? xD


   
SvaraCitera