Aviseringar
Rensa alla

Visa att man vill ha en tjej


Ämnesstartare

Hej vänner,

det här är som en vidarutveckling på Anuras tråd. ZHUCHENG-SHANDONG menade att man kan visa att man vill ha en tjej, det är säkert så. Men hur? Jag tyckte det var så briljant svar av henne så jag tyckte vi kan utveckla hennes svar här. [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Att vara öppen med det är en grej. Att skriva det på en tröja är en annan.


   
SvaraCitera

isola:

Att skriva det på en tröja är en annan.

[bigsmile]

ont
är man intresserad va någon visar man väl det..?
folk som är desperata efter ett förhållande brukar alltid framgå som just desperata vilket lätt skrämmer iväg en person som inte är desperat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man vill ha en specifik tjej så kan man tala om det för henne

säga jag vill ha dig

kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man slutar vara feg och börjar leva ist och så frågar man chans på söta fröken och så säger man jahaja om hon säger nej eller så säger man hurra om hon säger ja.

Blivande_japan:

ont
är man intresserad va någon visar man väl det..?
folk som är desperata efter ett förhållande brukar alltid framgå som just desperata vilket lätt skrämmer iväg en person som inte är desperat

hur menar du här att ta kontakt måste väl vara något som kan tolkas desperat av mottagaren oavsett om man är det eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ganska äckligt att vilja ha någon bara för att ha någon
som en ägodel dårå

jag vill ha en gameboy
jag vill ha en banan
jag vill ha pizza mmmmh


   
SvaraCitera

Rävpojken:

hur menar du här att ta kontakt måste väl vara något som kan tolkas desperat av mottagaren oavsett om man är det eller ej

hmm, menar typ att personer som är desperata brukar vara väldigt på, för att sedan ge upp väldigt lätt för att prova sin lycka någon annanstans, alternativt försöker personen hålla så många dörrar öppna som möjligt och glider runt och försöker flirta med alla på en fest eller tillställning.

Sen kan man väl iofs framstå som desperat fast man inte är det också men... om man tar det lugnt brukar det väl gå bra typ.

Känner att detta nog blev väldigt otydligt...


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

det är ganska äckligt att vilja ha någon bara för att ha någonsom en ägodel dårå

hllr med om d1a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

det är ganska äckligt att vilja ha någon bara för att ha någon
som en ägodel dårå

I agree, jag kanske antog att folk förstod vad jag menade. Kärlek propper förväntar sig inget tillbaka, då är det bara cynisk manipulation imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte ha någon
om jag gillar en person kanske jag vill vara med den
men måste ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Känner att detta nog blev väldigt otydligt...

nä jag förstår! tycker bara det är så intressant det där, vissa lyser det ju om hur desperata de är och de har aldrig någonsin en chans.

men skulle säga att jag mest anser desperat vara att gå all in för tidigt, vara så jävla inställd på det att man inte ens märker signaler osv blir bara pannkaka sen snabbt iväg och försöka ragga på tjejkompisen som såg det hela... anser inte att det är desperat att snacka med många på en fest, eller det är ju ofc "sökande" men alla former av det är ju inte desperation

Hjärtlös:

det är ganska äckligt att vilja ha någon bara för att ha någon
som en ägodel dårå

Blivande_japan:

hllr med om d1a

tror att de flesta menar att de vill ha gemenskapen och närheten det innebär att ha en partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

folk som är desperata efter ett förhållande brukar alltid framgå som just desperata vilket lätt skrämmer iväg en person som inte är desperat

Jag förstår vad du menar, jag tror du har helt rätt där. Samtidigt så vet jag inte om updelningen mellan desperat och inte desperat är det bästa man kan göra.

Rävpojken:

man slutar vara feg och börjar leva ist och så frågar man chans på söta fröken och så säger man jahaja om hon säger nej eller så säger man hurra om hon säger ja.

Jag håller med, självklart så ska man göra det. Men jag tyckte fortfarande ämnet var av intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hmm, menar typ att personer som är desperata brukar vara väldigt på, för att sedan ge upp väldigt lätt för att prova sin lycka någon annanstans, alternativt försöker personen hålla så många dörrar öppna som möjligt och glider runt och försöker flirta med alla på en fest eller tillställning.

låter inte som 1 desperat person tycker jag [confused]

om man är desperat ger man väl inte upp väldigt lätt [confused]

man kan flirta utan att vilja ha personen [confused]

och hålla upp dörren gör man väl alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

tror att de flesta menar att de vill ha gemenskapen och närheten det innebär att ha en partner.

det är ändå väldigt avtändande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grub:

låter inte som 1 desperat person tycker jag

om man är desperat ger man väl inte upp väldigt lätt

jo, för man får en sjuk jävla diss direkt. [wink]

kulturmarxisten:

Jag håller med, självklart så ska man göra det. Men jag tyckte fortfarande ämnet var av intresse.

håller med. [cute]


   
SvaraCitera