Aviseringar
Rensa alla

Visa brösten för kompis bror + vänner !!


Ämnesstartare

För ett par dagar sen så sov jag och min kompis Millie över hos en kompis allt va såhär aas kul, sen på kvällen så skulle dom andra ta bort smink o jag valde att göra det senare och byta om till pyjamas istället.

Så jag tog av mig både linnet och Bhn (att sova me Bh e det oskönaste som finns) och så ligger det till så att hennes bror har sitt rum precis jämte henne och han hade bjudit in typ 3 personer och dom typ lanade och när jag hade tagit av mig Bhn så såg jag någon som lyste med ficklampa och en fjortis fucking walkman mobil utanför fönstret [confused] Så dom kukjävlarna hade kollat och tagit typ en miljon kort då jag bytte om.[cry]

Hoppas ni fick in känslan i erat huvud hur det känns att ha blottat sig själv för 4 stycken dösnygga killar som är 3 år äldre än ensjälv....[tired]


   
Citera

grattis [smile]


   
SvaraCitera

Du är 13, då har man knappt bröst. Så ingen skada skedd.


   
SvaraCitera

M_IFFOS:

fjortis fucking walkman mobil

lol, vafan är det?


   
SvaraCitera

Stolt för att de ansåg att du var värd att ta bilder av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är 13, då har man knappt bröst. Så ingen skada skedd.

Hahha du ska bara veta vad folk i min klass har gjort vid tretton års ålder...[censur]
Tiderna e annorlunda [rolleyes]


   
SvaraCitera

M_IFFOS:

Hahha du ska bara veta vad folk i min klass har gjort vid tretton års ålder...[censur]
Tiderna e annorlunda [rolleyes]

Man får inte större bröst vid 13 för det [confused]


   
SvaraCitera

M_IFFOS:

Hoppas ni fick in känslan i erat huvud hur det känns att ha blottat sig själv för 4 stycken dösnygga killar som är 3 år äldre än ensjälv...

Tycker att det låter nice, bortsett från att det är killar.


   
SvaraCitera

Prata med din kompis ''Mille'' om vad som hade hänt, hon kan säkert ta ett allvarligt snack med sin bror lika så hans vänner.


   
SvaraCitera

jag tror nog att det huvudsakliga problemet är bilderna.
om de kommer "ut", pojkarnas mentala bilder kommer ändå att blekna med tiden.
inte för att jag tror att dek ommer göra något HeMSkKT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M_IFFOS:

Hoppas ni fick in känslan i erat huvud hur det känns att ha blottat sig själv för 4 stycken dösnygga killar som är 3 år äldre än ensjälv....[tired]

Det är väl delvis en bra grej, om de är skitsnygga och uppskattade ditt utseende kan du ju alltid ragga på någon av dem senare? [y]

Dold text: De är kränkande idioter, men det är nog bara en av många upplevelser du kommer få erfara från det beryktade könet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Prata med din kompis ''Mille'' om vad som hade hänt, hon kan säkert ta ett allvarligt snack med sin bror lika så hans vänner.

Det var två månader sen gissa om jag har snackat med millie[cute]


   
SvaraCitera

M_IFFOS:

Det var två månader sen gissa om jag har snackat med millie[cute]

Duktig flicka, underlättar säkert.


   
SvaraCitera

är väl inget att brusa upp sig för


   
SvaraCitera

De tyckte ju uppenbarligen du var snygg, annars hade de nog inte tagit bilder av dig.


   
SvaraCitera