Aviseringar
Rensa alla

Visa känslor öppet, stämplad som idiot/korkad? [Samhälle]


Ämnesstartare

Barbienele:

Nej /tjej/ __ ålder? (Du röstade på detta alternativ)

Näe jag är lite rädd för strangers [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Jag vill gärna veta vad som är fel på mig;<

Du är helt normal, och nu också lite klokare. Nästan gång kanske du vågar prata, äldre människor som left ett helt liv har trots allt oftast ganska vettiga saker att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta bry dig, folk som tittade gjorde det inte för att du eller gubben var konstiga, snarare för att lyssna intresserat eller för att de tyckte att du var great som hjälpte honom.

Det ska till en heeeeeeel del för att folk ska tycka att man är skum eller liknande, sen undrar jag vad det hade spelat för roll om det så var så att folk tyckte det om erat samtal?
So what.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Ja /kille/12-15 år (Du röstade på detta alternativ)

har alltid vart mig själv =)


   
SvaraCitera

Barbienele:

Är det bara jag som är sjuk i huvudet, eller är det så att jag blivit så inplastad av samhället att man inte ens vågar diskutera saker med vettiga personer?

Båda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som jag har hört om exakt samma scenario förut.
Hur som helst, hade jag hjälpt honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Båda?

Okej, :/

Pheadrus:

Du är helt normal, och nu också lite klokare. Nästan gång kanske du vågar prata, äldre människor som left ett helt liv har trots allt oftast ganska vettiga saker att säga.

Mjo, tror nog också det:)

honolulu:

Idiotpoll igen.

Och ja, skulle flika in med relevant information osv. Orka bry sig om andra.

Hur skulle du lägga pollen då? Lägg av med idiotkommentarer.
Och ja väldigt många människor bryr sig om vad andra tycker, det är kanske därför jag frågar angående det?

Men förstår att du tycker så ... det önskar jag också att jag kunde göra, men är lite mer känslig när det kommer till andras tankar, tyvärr så tar jag åt mig.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Hur skulle du lägga pollen då? Lägg av med idiotkommentarer.

Om jag är 15 eller 18, hur hade du då tänkt att jag skulle rösta? Eftersom jag då kan rösta på två olika alternativ i din poll är det en idiotpoll, tyvärr.

Barbienele:

Och ja väldigt många människor bryr sig om vad andra tycker, det är kanske därför jag frågar angående det?

Oavsett hur mycket du justerar dig efter andras tycke och åsikter kommer folk ALLTID ha något att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Ja /tjej/18-23 år (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Eftersom jag då kan rösta på två olika alternativ i din poll är det en idiotpoll, tyvärr.

Okej, feel u, nu är jag en idiot.

honolulu:

Oavsett hur mycket du justerar dig efter andras tycke och åsikter kommer folk ALLTID ha något att säga.

Ja, men skulle kännas bättre ifall det var gode saker än dåliga.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Ja /kille/18-23 år (Du röstade på detta alternativ

Skulle säkert ångra mig så fort jag börjat, men sedan fortsatt när jag väl var igång.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Barbienele:

Ja /tjej/18-23 år

Barbienele:

Tyckte ni jag gjorde fel?

Nej, finns trots allt inget fel i den situationen. Möjligtvis lite för medveten om hur du ser ut ur andras perspektiv, men inte fel.

Barbienele:

Vad skulle ni gjort?

Tycker om att diskutera. Speciellt med folk med söta åsikter. Bara de kan ta en diskussion utan att ta till låga knep för att "vinna".

Jonnybravo91:

Röstade att jag var tjej. Lite epic fail.

Var väl rätt. [no-no]


   
SvaraCitera

Barbienele:

Ja /kille/18-23 år (Du röstade på detta alternativ)

självklart
man säger väl det man kommer på...
du borde inte tro så mkt att andra ska tro ngt om dig, det gör saken du är rädd för värre
bortförklara inte saker med plast osv [bigsmile] haha, du borde bara försöka slappna av och skita i allt, jag gör det och det känns bra = 0 social fobi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

haha, du borde bara försöka slappna av och skita i allt, jag gör det och det känns bra = 0 social fobi

i want it:( give it to mii[cute]


   
SvaraCitera

Barbienele:

i want it:( give it to mii[cute]

det är rätt enkelt när man väl kommer på det


   
SvaraCitera