Aviseringar
Rensa alla

visa ord...


Grön och Vit:

Är du bög kanske? Testa att vara hetero ett tag då istället isåfall, det är ändå du som är onaturlig, inte jag [smile] Därmed bör snarare du testa.

Min läggning angår inte dig. Att tillägga: Man kan inte försöka göra någon som man vet inte är möjligt. Jag tror inte att man kan välja sin sexuellaläggning, det går inte. Jag kan inte försöka göra något som inte går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jag tror inte att man kan välja sin sexuellaläggning, det går inte.

Men det är jag övertygad om att man kan.

Hampie:

Jag kan inte försöka göra något som inte går.

Djup inbillning.

Hampie:

Min läggning angår inte dig.

Men du kan kommentera min? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Alla är egentligen bisexuella, eller vad tror ni?

Jag är då inte bi, tjejer intresserar mig inte ett skvatt! Och inte transor heller! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Nej, alla är egentligen heterosexuella.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vi är skapta för att stätta på det motsatta könet. End of discussion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Nej, alla är egentligen heterosexuella.

Uppenbarligen inte.

Grön och Vit:

Inbillning. Du är antagligen fullt kapabel till att ha sex med en man osv.

Rent praktiskt är de flesta säkert kapabla att ha sex med en stubbe i skogen med. Men det är inte samma sak som att man vill vara ihop med en stubbe eller blir sexuellt upphetsad av den.

Grön och Vit:

Ja, det skulle vara fullt möjligt genom exempelvis psykisk inbillning. Det naturliga är dock att jag är heterosexuell

Om du bet ihop och hade sex med en kille som vet vad han sysslar med skulle du förmodliken kunna lära dig att gilla homosex, även om du inte vill dela ditt liv med en kille för det. Väldigt mycket av det folk tror är "normalt" är egenligen bara inlärda beteenden som kan läras om. Om du har bra sex med killar kommer din kropp och ditt undervetvetna associera killsex med positiva kännslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avvikande sexuallitet upptår pga av mutationer i hjärnan. Inget som kan göras något åt men definitivt inte det biologiskt rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

definitivt inte det biologiskt rätta.

http://www.nrm.se/sv/meny/besokmuseet/utstallningar/rainbowanimals.6876.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

http://www.nrm.se/sv/meny/besokmuseet/utstallningar/rainbowanimals.6876.html

Rock Lee:

Avvikande sexuallitet upptår pga av mutationer i hjärnan. Inget som kan göras något åt men definitivt inte det biologiskt rätta.

Kan två män få ett barn (biologiskt, ej adoption)? Kan två kvinnor skaffa barn ensamma (utan hjälp av en man)? Kan två zebror få ett föl om dem är av samma kön?

KAN NÅGON VARELSE PÅ VÅR JORD SKAPA ETT LIV MED EN ANNAN VARELSE UTAV SAMMA KÖN (utom tveköniga varelser så som sniglar od.)?

Nej, det kan ingen. En avvikande sexuallitet är en mutation. Åter igen, inget man kan förhindra och inget man kan bli "frisk" från men DEFINITIVT inte det biologiskt rätta.

Vi är skapta för att förökas, dvs det biologiskt rätta är den sexuallitet som innebär att könen attraheras av det motsatta så att de kan förökas och "driva" arten vidare. Om en bög sätter på en annan bög så blir ingen avkomma till dvs att människoarten inte "drivs vidare". Samma sak gäller elefanter, döskalleapor, blåvalar, YOU NAME IT!

Två individer av samma kön kan inte få en avkomma, vilket är vår mest primära "uppgift". Attraktionen mellan mottsatta kön är den mest primitiva instinkten som existerar just för att arter skall berikas och utvecklas.

Homosexuallitet (och alla andra avvikelser) är mutationer. Det har forskare konstaterat och det kan även jag konstatera med säkerhet då vi ursprungligen var skapta att endast förökas, inte för att finna njutning i akten. Och eftersom vi inte kan skaffa barn med en individ med samma kön så innebär och bevisar det att heterosexuallitet är det biologiskt rätta och att andra sexualliteter helt enkelt är mutationer då våra primära instinkter är något som finns "inbyggt" i oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Avvikande sexuallitet upptår pga av mutationer i hjärnan. Inget som kan göras något åt men definitivt inte det biologiskt rätta.

Läs denna tråd http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241698&page=1#8925100


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Läs denna tråd http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241698&page=1#8925100

Det har jag gjort. Jag det är bra och till stor fördel men faktumet kvarstår att inga ungar skulle blivit av om homosexuallitet var det rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Det har jag gjort. Jag det är bra och till stor fördel men faktumet kvarstår att inga ungar skulle blivit av om homosexuallitet var det rätta.

Kom då inte och säga att det är biologiskt fel att vara homosexuell. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

om homosexuallitet var det rätta.

Det finns ett väldigt stort spelrum mellan hetero och homo [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Kom då inte och säga att det är biologiskt fel att vara homosexuell. [tired]

Är du dumpå riktig? Det du citerade angav just precis att homosexuallitet inte är det rätta eftersom två bögar helt enkelt inte kan få barn. Och utan barn så finns det helt enkelt inget att ta hand dom därmed har de honosexuella djuren ingen roll att spela. Got it now?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Är du dumpå riktig?

Nej men du verkar vara, läs lite biologi och lite evolutionsteori.

Rock Lee:

Det du citerade angav just precis att homosexuallitet inte är det rätta eftersom två bögar helt enkelt inte kan få barn. Och utan barn så finns det helt enkelt inget att ta hand dom därmed har de honosexuella djuren ingen roll att spela. Got it now?

Läs tråden jag länkade till så inser du varför du har fel...


   
SvaraCitera