Aviseringar
Rensa alla

Visa sig i cam?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag har funderat på att visa mig i webcam mot betalning. Får man göra det...? Är över 18. Isåfall, hur ska man gå till väga för att skaffa kunder? Har kollat lite på sidor där man kan registrera sig men det verkar krångligt så tänker att man kan fixa det själv. Om man lockar kunder via sexsidor och ber dom adda en på msn. Sedan ger man kontonr och när man ser att man fått betalningen så visar man. Har alltså inte tänkt luras utan man kommer överens med dom om en summa för en viss tid och sedan visar.

Finns det folk som betalar för sådant? Hur mycket ska man ta betalt isåfall?


   
Citera

klart du får göra det

men visa inte ansiktet


   
SvaraCitera

Msn är väl ganska värdelöst nuförtiden eftersom knappt någon använder det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe jag ska inte visa ansiktet, vill inte att någon ska känna igen mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Msn är väl ganska värdelöst nuförtiden eftersom knappt någon använder det.

Jo Msn är väl ganska segt men vet inte vad annars jag kan använda mig av. Vill att det ska vara enkelt och anonymt 🙂 Någon ide?


   
SvaraCitera

Dessiire:

Jo Msn är väl ganska segt men vet inte vad annars jag kan använda mig av. Vill att det ska vara enkelt och anonymt 🙂 Någon ide?

Skype som ska bli Msns ersättare kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Skype som ska bli Msns ersättare kanske?

Ah jo.. Aldrig använt skype men kan ju testa 🙂


   
SvaraCitera

Det är inte olagligt. Antar att dom flesta skaffar kunder via sexsidor, även hört talas om Adoos. Men har ingen aning vilken sida som är bäst och troligtvis är det många oseriösa personer som kommer att höra av sig om du annonserar.


   
SvaraCitera

Vafan sälj dig sj på riktigt eller inte alls. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det är inte olagligt. Antar att dom flesta skaffar kunder via sexsidor, även hört talas om Adoos. Men har ingen aning vilken sida som är bäst och troligtvis är det många oseriösa personer som kommer att höra av sig om du annonserar.

Ah finns nog en hel del oseriösa men kommer inte visa något förrän jag sett att pengarna kommit in 🙂


   
SvaraCitera

Dessiire:

Ah finns nog en hel del oseriösa men kommer inte visa något förrän jag sett att pengarna kommit in 🙂

Hur tänkte du att folk ska betala?


   
SvaraCitera

girl i give you 5 bucks if you jack me of, 10bucks if you spit in your hand


   
SvaraCitera

Tror dt finns speciella sidor för sånt tips bara


   
SvaraCitera

sucky sucky


   
SvaraCitera

hur mkt tänkeru ta betalt da


   
SvaraCitera