Aviseringar
Rensa alla

Visa sig i cam?


Var beredd på att folk kommer att sprida materialet på diverse torrent-sajter sedan. D.v.s. Du kan komma att bli sedd av en jävla massa, kanske till och med sådana du känner irl. [sad]


   
SvaraCitera

Ganon:

Msn är väl ganska värdelöst nuförtiden eftersom knappt någon använder det.

Jupp

S3ON:

Var beredd på att folk kommer att sprida materialet på diverse torrent-sajter sedan. D.v.s. Du kan komma att bli sedd av en jävla massa, kanske till och med sådana du känner irl.

A, det kan bli som med hon där yt tjejen....


   
SvaraCitera

cuzIcan:

yt tjejen....

yt? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hur tänkte du att folk ska betala?

Jag tänkte att jag ber dom överföra pengar till mitt konto 🙂 eller finns det några risker med att lämna ut kontonr till okända?

kekeoxo:

hur mkt tänkeru ta betalt da

Jag vet inte riktigt än. Ska kolla lite vad folk är villiga att betala 🙂

S3ON:

Var beredd på att folk kommer att sprida materialet på diverse torrent-sajter sedan. D.v.s. Du kan komma att bli sedd av en jävla massa, kanske till och med sådana du känner irl.

Jo är medveten om detta men visar man inte ansiktet så känner ju ingen igen en? Har inga tatueringar eller något sådant så det blir nog svårt att känna igen mig bara utav att se kroppen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

girl i give you 5 bucks if you jack me of, 10bucks if you spit in your hand

huh..?


   
SvaraCitera

jag vill också göra de
men är kanske för ful?


   
SvaraCitera

Dessiire:

Jag tänkte att jag ber dom överföra pengar till mitt konto 🙂 eller finns det några risker med att lämna ut kontonr till okända?

Om kunden inte har samma bank kommer pengarna nästa dag först. Det finns väll egentligen inte så jättestora risker med att lämna ut kontonumret MEN i princip så kan ju någon lura någon annan att sätta in pengar på ditt konto i tron att dom köpt något via blocket typ, sedan säga till dig att hen har betalat. Inte så kul om polisen ringer någon dag...
Kör PayPal eller Payson isf.

Tänker mer så att i den "branschen" du vill i finns det troligtvis mycket oseriösa människor som kommer lura/försöka luras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Om kunden inte har samma bank kommer pengarna nästa dag först. Det finns väll egentligen inte så jättestora risker med att lämna ut kontonumret MEN i princip så kan ju någon lura någon annan att sätta in pengar på ditt konto i tron att dom köpt något via blocket typ, sedan säga till dig att hen har betalat. Inte så kul om polisen ringer någon dag...Kör PayPal eller Payson isf.Tänker mer så att i den "branschen" du vill i finns det troligtvis mycket oseriösa människor som kommer lura/försöka luras.

Ah.. Inte tänkt i dom banorna. Får kolla lite mer på Paypal och Payson, vet inte riktigt hur det funkar. Kan dom inte luras på det sättet trots att jag har något av dessa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lossas vampyr:

jag vill också göra de men är kanske för ful?

Ingen är ful! :))


   
SvaraCitera

Dessiire:

Ah.. Inte tänkt i dom banorna. Får kolla lite mer på Paypal och Payson, vet inte riktigt hur det funkar. Kan dom inte luras på det sättet trots att jag har något av dessa?

Jo självklart kan dom luras att sätta in där. Men å andra sidan fungerar det lite annorlunda. Du kopplar Payson/PayPal kontot till dig man, "kontonumret" är din mailadress så folk ser vem dom skickar pengarna till. Sedan kan du välja att handla saker via PayPal eller Payson kontot eller helt enkelt betala ut pengarna till ditt bankkonto.

Ska du hålla på med det här rekommenderar jag verkligen att du inte lämnar ut ditt kontonummer till banken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jo självklart kan dom luras att sätta in där. Men å andra sidan fungerar det lite annorlunda. Du kopplar Payson/PayPal kontot till dig man, "kontonumret" är din mailadress så folk ser vem dom skickar pengarna till. Sedan kan du välja att handla saker via PayPal eller Payson kontot eller helt enkelt betala ut pengarna till ditt bankkonto. Ska du hålla på med det här rekommenderar jag verkligen att du inte lämnar ut ditt kontonummer till banken.

Okey tack! Får kolla lite mer på det där, det låter ju lite säkrare iallafall. Kostar det något att skaffa detta? Och man kan se direkt när någon satt inte pengarna?


   
SvaraCitera

Dessiire:

Ingen är ful! :))

bra: )


   
SvaraCitera

Dessiire:

Kostar det något att skaffa detta? Och man kan se direkt när någon satt inte pengarna?

Kostar inget att skaffa. Dock tas en avgift ut vid insättning, tror det är 3-4% men bättre det än att råka ut för problem. Pengarna syns direkt ja.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Snyggastchatten.se [bigcheers]


   
SvaraCitera