Aviseringar
Rensa alla

visa snoppen för skolsköterskan?


Ämnesstartare

någon som vet om det stämmer att man måste vara naken hos skolsköterskan på hälsokontrollen? att man måste visa snoppen och att hon kommer att känna på den? min kompis säger att det är så.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har inte varit med om det någon gång. Vet bara att dom fråga hur mina kulor är typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tjejer ber de oss ta av sig tröjan. Har fortfarande inte gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Det har jag aldrig varit med om, att man måste vara naken på hälsdokontrollen. Md


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
På tjejer ber de oss ta av sig tröjan. Har fortfarande inte gjort det

helt? asså även bhn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalle2000:

helt? asså även bhn?

Vettefan, vägrade iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag inte minns helt fel så fick jag, när jag gick i skolan, bara fylla i ett papper om man fått menstruation med mera, snacka lite hälsa och sen väga och mäta sig hos skolsystern, och killarna fick också ett papper fast en fråga om pungen (jag minns ej) och samma sak bara hälsosamtal, mäta och väga. 
Då gick det också rykte på skolan om att killarna var tvungen vissa snoppen, men det vara påhitt vad jag vet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns att d kom en läkare, en dansk läkare som klämde på allas bollar.      


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att man vägde och mätte sig men har inget minne av att man tog av sig tröjan. Kanske man gjorde när hon lyssnade på ens lungor iof.  Om hon ens gjorde det? Minns bara att man fick spruta och vägde och mätte sig iaf. Kollade synen också kanske. I högstadiet mätte man och vägde sig och sedan vare klart. Hörde aldrig ngt om någon snoppvisning vad jag minns, men jag är å andra sidan lastgammal.

mvh hona


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurgla i färgad fluor så att man fick en rosa tunga fick man också göra vid två tillfällen men jag var sjuk båda gångerna och jag var så ledsen för det pga ville så gärna ha en rosa tunga uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick iaf doktor Oves händer runt kulorna, annars var det nog inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalle2000: hälsokontroll

kalle2000: kontroll

kalle2000: troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det stämmer. Men det är värre än så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att min skolsköterska inte gjorde så 


   
SvaraCitera