Aviseringar
Rensa alla

visa snoppen för skolsköterskan?


Ämnesstartare

korsitaket: Synd att min skolsköterska inte gjorde så

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Varför?

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najs å va skolskötersa å få klämma på småpojksbollar hela dagarna hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

Blink

😀


   
SvaraCitera

I fyran så skulle ju sjuksköterskan kolla att man hade två pungkulor minns jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
I fyran så skulle ju sjuksköterskan kolla att man hade två pungkulor minns jag.

Gäller att ha koll på läget


   
SvaraCitera

FruLiten:
Om jag inte minns helt fel så fick jag, när jag gick i skolan, bara fylla i ett papper om man fått menstruation med mera, snacka lite hälsa och sen väga och mäta sig hos skolsystern, och killarna fick också ett papper fast en fråga om pungen (jag minns ej) och samma sak bara hälsosamtal, mäta och väga. 
Då gick det också rykte på skolan om att killarna var tvungen vissa snoppen, men det vara påhitt vad jag vet. 

Neeeeeej jag var tvungen visa min snopp. 🙁 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

en gång klämde en sjuksköterska mig på brösten, var 12-13 år och livrädd Gråter  

men det var inte i skolan.


   
SvaraCitera

inte för att jag hade mkt till bröst då, men ändå otroligt obehagligt. 


   
SvaraCitera
gulbil

när jag gick i femma tog ja av mig bh:n framför henne och hon klämde lite. I sjuan hade jag försökt ha sex ett antal ggr men jag va för torr och orgasmen kom aldrig.  Då skulle jag in till henne en gång i veckan och bli massersd med dildo och g-punkt stimulerare tills orgasmen kom. Sista gången ja va där blev de en fontänorgasm.... har inte varit in sen den dagen:p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulbil: när jag gick i femma tog ja av mig bh:n framför henne och hon klämde lite. I sjuan hade jag försökt ha sex ett antal ggr men jag va för torr och orgasmen kom aldrig. Då skulle jag in till henne en gång i veckan och bli massersd med dildo och g-punkt stimulerare tills orgasmen kom. Sista gången ja va där blev de en fontänorgasm.... har inte varit in sen den dagen:p

var det skolsköterskan som massaerade dig?


   
SvaraCitera
gulbil

kalle2000:

var det skolsköterskan som massaerade dig?

De va ja själv men hon satt på en stol och tittade... märklig känsla. .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulbil:

De va ja själv men hon satt på en stol och tittade... märklig känsla. .

aha aa kan tänka mig det. men var det skönt då?


   
SvaraCitera
Draug

fick också en kläm och kännkontroll på kulorna av en doktor när jag var liten, anledningen var väll att kolla så att de små liven vandrat ner som de skulle.


   
SvaraCitera