Aviseringar
Rensa alla

Visa upp dina skämsplagg!


Ämnesstartare

Alla har vi något plagg längst in i garderoben som vi skäms över men som vi av någon anledning inte förmår kasta. Vi i redaktionen har nu fläkt ut oss och visat upp våra skämsplagg för allmän förnedring.

Nu vill vi se era!

I den här tråden kan ni ladda upp bilder på era absolut skämmigaste klädesplagg!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vi PÅ redaktionen heter det väl ändå? [blush] Eller??

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ont: vet ej om jag har något sådant plagg. Kanske mina velourbyxor som är mysiga. Men de visar jag upp på yogan iof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vi PÅ redaktionen heter det väl ändå? Eller??

Nä, inte om man ser redaktionen som en grupp, man kan ju inte vara på en grupp, utan man är i gruppen? [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Vi PÅ redaktionen heter det väl ändå? Eller??

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, inte om man ser redaktionen som en grupp, man kan ju inte vara på en grupp, utan man är i gruppen? [blush]

Men jag ser redaktionen som en arbetsplats, ja. Men vet ej om jag är ute på hal is här! Men jag skulle säga PÅ iaf.

Åtta:

[cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

en jag ser redaktionen som en arbetsplats, ja. Men vet ej om jag är ute på hal is här! Men jag skulle säga PÅ iaf.

jag också, tänker mig redaktionen och redaktionens kontor som synonymer, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en rödvit-blommig kortärmad skjorta, en långärmad blommig skjorta med gigantisk krage och en batiktröja med någon indisk gud på. det är nog mina skämsplagg, även om jag älskar den sistnämnda.


   
SvaraCitera

Pälsmössan och kjolen var ju inte fula s:


   
SvaraCitera

jag råkade buda (och vinna) en grymt ful tröja på tradera som jag garanterat skulle skämmas för om jag någon gång skulle få för mig att använda den

ifall bildlänken inte fungerar så är det 2 vanliga länkar som förhoppningsvis ska fungera
Image

http://www.tradera.com/ROLIG-tshirt-t-shirt-med-tryck-college-humor-Storlek-smal...
"rolig" som fan
25.- åt helvete


   
SvaraCitera

ett "party"-linne som är urringad ner till naveln som gör att jag ser riktigt horig ut... köpte den på rea...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My tutu. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett par gröna shorts...


   
SvaraCitera

VISA_UPP
STÅR DET JU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett par pyjamasbyxor med bratz på, tänker inte visa upp. Men dom finns, och dom är hemska, men ack så mysiga.


   
SvaraCitera

Jag har nästan bara skämsplagg känns det som. Skulle vara lättare att visa upp woho-grejerna.

Det beror på att jag har noll känsla för mode och stil öht. Min klädstil suger verkligen. Nån som vill byta? [party]


   
SvaraCitera