Aviseringar
Rensa alla

visas det i blodprov?


Ämnesstartare

En kompis till mig tänker testa at äta tandkräm för att bli febrig. Jag tipsade henne om det då jag själv gjort det. När hon är sjuk brukar hon fara till vc och ta nå tester då hon har någon kronisk sjukdom (?) och kan det synas då? Har för mig att det är pga flouret man får feber och det borde ju synas om man går till doktorn?[smile]


   
Citera

lol.


   
SvaraCitera

Om hon har en sjukdom som behövs kollas upp när hon får feber & dyl så är det otroligt korkat av henne att framkalla feber. Och antagligen kommer hon endast att kräkas upp allting. Ska man behöva låsa in tandkrämen av alla grejer???? Herregu. Alkohol, vassa grejer och tobak förstår jag, men tandkräm?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om hon har en sjukdom som behövs kollas upp när hon får feber & dyl så är det otroligt korkat av henne att framkalla feber.

Det är inte febern som är farligt men de kan kolla om det kr pga sjukdomen. Inte så smart i vilket fall...


   
SvaraCitera

absolut, det kommer synas på blodprov. Tandkräm går rakt in i blodet vettu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tandkräm går rakt in i blodet vettu.

Haha vi tänkte mer på om det var flouret som gjorde det kunde man kanske se de på något värde. Tror ju inte de letar efter tandkräms rester i blodet precis 😉


   
SvaraCitera

Hon kommer sättas in på psyket. Sedan kommer de leta upp den djäveln som ledde henne in på detta fruktansvärda spår och låsa in henne för all evighet.


   
SvaraCitera

det där kommer aldrig att gå vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det där kommer aldrig att gå vägen.

Jag har fått feber av tandkräm 🙂


   
SvaraCitera

"En kompis" [rolleyes]


   
SvaraCitera

decemberbarn:

Jag har fått feber av tandkräm 🙂

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor

Läs mer om det så kanske du förstår att det är en dålig idé.


   
SvaraCitera

nejmen, kan ni inte bara fejka?


   
SvaraCitera

Går ni på dagis eller?


   
SvaraCitera

tandkräm = ej mat...[bigsmile]


   
SvaraCitera