Aviseringar
Rensa alla

Visdomständer..


___Gumman__:

Har börjat få en visdomstand..åttonde från mitten

Shenengahn:

Har fått mina första, Dom kändes knappt :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Sätter dom på sig latexdräkter och smiskar varandra med piskor ?

det fanns en tid innan allt blev översexualiserat. då kallades gnälliga o allmänt bortkämda barn kinkiga [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har börjat få allihopa, 3 har petat upp genom tandköttet, den andra kan man känna under tandköttet, har bara haft lite ont

/hampus 18 vÅrAr


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

det fanns en tid innan allt blev översexualiserat. då kallades gnälliga o allmänt bortkämda barn kinkiga [party]

du säger det? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

du säger det?

det verkar väl så 😛


   
SvaraCitera

jadu. börjar växa ut för mig nu, gör ont ibland, men inte så jätte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har den kommit sig en bit..och smärtan har domnat bort:). Helt enligt planerat.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

tänder gör ont när de växer ut. bäbisar blir iaf sjukt kinkiga o griniga när de får tänder...

Nää, de är väl sådana för att det kliar? Och så får de bitleksak som legat i frysen. [bigsmile]
Eller det kanske är valpar som är sådana. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick en visdomstand för 1 vecka sen. Gjorde lite ont i två nätter i rad men sen har jag inte märkt nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Nää, de är väl sådana för att det kliar? Och så får de bitleksak som legat i frysen.
Eller det kanske är valpar som är sådana.

men jämför växtvärk [crazy]
det kliar, sticks eller för lite ont 🙂 och då biter de på nåt, för att lindra [wink] eller äh, jag har ingen doktorsexamen i ämnet. minns bara att min kusin skrek sig igenom några nätter när vi delade hus, pga att en tand växte ut[bigcheers]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

men jämför växtvärk
det kliar, sticks eller för lite ont 🙂 och då biter de på nåt, för att lindra eller äh, jag har ingen doktorsexamen i ämnet. minns bara att min kusin skrek sig igenom några nätter när vi delade hus, pga att en tand växte ut

Hahaha, lol!
Men .. Kan inte jämföra med växtvärk, för jag har aldrig haft det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera