Aviseringar
Rensa alla

Visdomständerna


Ämnesstartare

stereo total:

Hade skitsvårt att äta jag med när mina växte i somras. Förstår dig.
*klappar på axeln*

Alla verkar ha fått sina redan, bara jag som lider nu 🙁 Men tack för omtanken! [cute]

dramaqueen:

Vet inte, men det höll på sådär i flera år 🙁 Du har en lång tids plågande framför dig

Fast jag har haft såhär ett tag nu, så kanske inte så lång tid kvar, hoppas [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Fast jag har haft såhär ett tag nu, så kanske inte så lång tid kvar, hoppas [cry]

Aa, de kommer säkert fram snart isf. Anars kan du ju gå till tandläkaren så kan de skrapa fram dem om de inte sitter för långt ner. Det var jag nära på o göra innan mina kom upp [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

Aa, de kommer säkert fram snart isf. Anars kan du ju gå till tandläkaren så kan de skrapa fram dem om de inte sitter för långt ner. Det var jag nära på o göra innan mina kom upp

Skrapa :O Det låter riiiktigt obehagligt :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Skrapa :O Det låter riiiktigt obehagligt :O

Ja, men det hjälper tänderna upp och gör så man inte har ont längre [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

Ja, men det hjälper tänderna upp och gör så man inte har ont längre

Men då låter så obehagligt att ja helst går med lite längre smärta än att skrapa :O Gillar ej tandläkare :(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sometimes when I eat I get so fucking hurt them so it is not true, they have begun to grow but are not through yet. Seriöst, ja dör av smärta och kan knappt äta mer. Seriously, yes, dying in pain and could barely eat more. HATAR DOM! Hate 'em! HATAR ATT VARA VIS! Hate to be wise! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör ondare när bara en tand i underkäken har kommit ut så den skaver mot tandköttet som täcker visdomstanden i överkäken [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera