Aviseringar
Rensa alla

Visdomstand...? [sad]


Ämnesstartare

MEN SLUTA DÅ?!?!?! [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

MEN SLUTA DÅ?!?!?! [mad][mad][mad][mad][mad]

Men du ska ju inte ta bort dina, vilket jag säkert måste göra. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fan vad jobbig du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men du ska ju inte ta bort dina, vilket jag säkert måste göra. [crazy][crazy]

Mår ändå dåligt av tandhistorier. [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Fan vad jobbig du är.

Är jag så pass jobbig så kan du ge fan i att klicka på min tråd och gå och raka dig eller något istället. Jag syftar alltså på någonting som kan ta upp den tiden du egentligen spenderar på mig och mina trådar. Då slipper du känna att någonting känns jobbigt.

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Drar man inte alltid ut dem? [surprised]

Nope, jag har mina kvar

Angelize:

hur vet man SJÄLV om den kommer att få plats?

Det slutar göra ont efter ett tag, eller ömma. Göra de ont för länge (va nu "för länge" är har jag inte en aning om) så bör du nog gå till tandläkaren iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är jag så pass jobbig så kan du ge fan i att klicka på min tråd och gå och raka dig eller något istället. Jag syftar alltså på någonting som kan ta upp den tiden du egentligen spenderar på mig och mina trådar. Då slipper du känna att någonting känns jobbigt.

Är du så jävla retarderad att du inte förstår vad jag syftade på?

ohYEA_:

Angelize: - - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det har ingenting med trådens innehåll att göra m.a.o.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina kinder får ont ibland pågrund av dom[sad]


   
SvaraCitera

Jag hade ont när mina två visdomständer kom upp, när de trängde igenom tandköttet, och sedan skavde de på tandköttet och kinden i början. Men det gick över helt, och det var aldrig TANDvärk, snarare som att man har en blåsa eller ett sår i munnen. Ett tag var det lite klurigt att äta på ena sidan, men det gick över. Vet ej hur sanbbt, men def. några månader.

Självklart måste man inte ta bort sina visdomständer!! Endast en del som har trångt i munnen eller får inflammationer just där. Inflammationer LÄR du märka! Och om det gör ondare och ondare i själva KÄKEN/TäNDERNA, inte i munnen omkring, om det gör jobbigt ont, och det inte går över på ett halvår ens, då är det nog trångt och kan vara en idé att gå till tandläkaren. Och då kan ni ju prata om de behöver tas bort, och hur det sak gå till. Säg isf att du tycker det verkar jätteobehagligt och att du vill sövas. Många som är rädda för sånt, de är nog vana.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är jag så pass jobbig så kan du ge fan i att klicka på min tråd och gå och raka dig eller något istället. Jag syftar alltså på någonting som kan ta upp den tiden du egentligen spenderar på mig och mina trådar. Då slipper du känna att någonting känns jobbigt.

Ok.

HAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du, ring och fråga tandläkaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjärilen:

Lycka till!

Tack så mycket. Jag har inte haft ont i alla fall och idag så känner jag inte att det trycker mot tänderna. Jaja, hoppas jag inte får en inflammation i alla fall. Får man det så lär det väl göra ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Är du så jävla retarderad att du inte förstår vad jag syftade på?

ohYEA_:

Det har ingenting med trådens innehåll att göra m.a.o.

Jag förstår inte, skitsamma!!!!! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHAHAHAH

Skrattar du åt mig? [confused]

passaro:

Men du, ring och fråga tandläkaren

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, sopar det under mattan istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skrattar du åt mig? [confused]

Näe. Tyckte bara om ditt lilla damp där.[bigsmile]

Angelize:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, sopar det under mattan istället.

fegis


   
SvaraCitera