Aviseringar
Rensa alla

Vissa människor


Ämnesstartare

Borde nästan bara lägga sig ner och dö eller något. Satt en vidrig alkis på bussen förut som rapade, skrek och var hemsk och innan han gick av bussen spydde han ner sätena. Hatar såna människor. Den lukten kommer hemsöka mig länge...


   
Citera
Ämnesstartare

han är nog inte full till den nivån att han spyr för att förstöra din dag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: han är nog inte full till den nivån att han spyr för att förstöra din dag...

Han förstörde inte bara min dag. Bussen var smockfull och alla i de bakre delarna valde att utrymma det området och förflytta sig framåt och trängas ännu mer. Sen rusade några tanter fram till busschauffören för att klaga och ännu fler satt och muttrade och klagade över äcklet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Han förstörde inte bara min dag. Bussen var smockfull och alla i de bakre delarna valde att utrymma det området och förflytta sig framåt och trängas ännu mer. Sen rusade några tanter fram till busschauffören för att klaga och ännu fler satt och muttrade och klagade över äcklet. 

jag tror att du missar min poäng, han mår antagligen dåligt vilket känns som en rätt kass anledning till att önska honom död. önska död åt gnällkärringarna istället vettja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: önska död åt gnällkärringarna istället vettja.

mm tänkte också d

men de mår väl dåligt de med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Han förstörde inte bara min dag. Bussen var smockfull och alla i de bakre delarna valde att utrymma det området och förflytta sig framåt och trängas ännu mer. Sen rusade några tanter fram till busschauffören för att klaga och ännu fler satt och muttrade och klagade över äcklet. 

hon menade inte att han var medvetet full för att förstöra din dag, utan att d e nog 1 inte så kul  anledningar bakom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

mm tänkte också d

men de mår väl dåligt de med...

nej de är bara sämst för att vara sämst och vet inte bättre trots att de har haft nästan en hel livstid på sig att lära sig d ba e så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: jag tror att du missar min poäng, han mår antagligen dåligt vilket känns som en rätt kass anledning till att önska honom död. önska död åt gnällkärringarna istället vettja.

Jaha. Så man ska tycka synd om de vidriga fullegubbarna nu? De får skylla sig själva. Han förstörde min busstur och alla andra resenärernas också. Åt helvete med den gubben. Gnällkärringarna har jag inte heller mycket över till men de spyr iaf inte i en buss. Det luktade inte gott.

kukoxo: hon menade inte att han var medvetet full för att förstöra din dag, utan att d e nog 1 inte så kul  anledningar bakom

Han får skylla sig själv. Alla har ett val. Han valde att bli fullegubbe, han valde att dricka massa under bussturen och han valde att spy på sätena. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
       

Han får skylla sig själv. Alla har ett val. Han valde att bli fullegubbe, han valde att dricka massa under bussturen och han valde att spy på sätena. 

du får skylla dig sj som valde att åka buss då alla sorts männskor e där o åker. synd att ha inte spydde på dig lite, då hade du också fått skylla dig sj_
peaz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Jaha. Så man ska tycka synd om de vidriga fullegubbarna nu? De får skylla sig själva. Han förstörde min busstur och alla andra resenärernas också. Åt helvete med den gubben. Gnällkärringarna har jag inte heller mycket över till men de spyr iaf inte i en buss. Det luktade inte gott.

ja, lite empati hade inte skadat tycker jag. tror allt att hans dag var sämre än din. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja gillar han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske är deprimerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: ja, lite empati hade inte skadat tycker jag. tror allt att hans dag var sämre än din.

Varför tror du hans dag var så dålig? Han kanske gillar det han gör. Empati är bra till en viss grad och alla behöver det inte och inte från vem som helst. Min dag var riktigt trevlig tills han kom in i den och gjorde den kass, så han är orsaken till att jag fick en jobbig busstur. Jag gjorde ingen skillnad i hans liv och det anser jag vara bättre än att göra nåt dåligt.

ennie: ja gillar han

Du borde lukta på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

jag tror att du missar min poäng, han mår antagligen dåligt vilket känns som en rätt kass anledning till att önska honom död. önska död åt gnällkärringarna istället vettja.

Jag tror detsamma, bra skrivet av dig. Man blir inte alkis utan anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_: Han kanske är deprimerad.

Det är möjligt men han kanske inte är det heller. Vet vi ju inte. Enda vi vet är att han orsakade en otrevlig busstur för mig och de andra resenärena. 


   
SvaraCitera