Aviseringar
Rensa alla

Vissa människor


Ämnesstartare

patrick bateman: Varför tror du hans dag var så dålig? Han kanske gillar det han gör. Empati är bra till en viss grad och alla behöver det inte och inte från vem som helst. Min dag var riktigt trevlig tills han kom in i den och gjorde den kass, så han är orsaken till att jag fick en jobbig busstur. Jag gjorde ingen skillnad i hans liv och det anser jag vara bättre än att göra nåt dåligt.

vem fan gillar att spy? -.-
tänk om du faktiskt gjorde en skillnad då, hjälpte den stackars mannen ur bussen eller dylikt. då hade både din och hans dag varit bättre. 

AddeGranberg:

Jag tror detsamma, bra skrivet av dig. Man blir inte alkis utan anledning.

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Jag tror detsamma, bra skrivet av dig. Man blir inte alkis utan anledning.

Visst. Dags att börja sympatisera med Hitler, Breivik, Anders Eklund och alla människor som har felat. Man blir inte diktator, massmördare/terrorist och mördare/våldtäktsman utan anledning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
       
Dags att börja sympatisera med Hitler, Breivik, Anders Eklund och alla människor som har felat. Man blir inte diktator, massmördare/terrorist och mördare/våldtäktsman utan anledning. 

hahahha lol. hahahah

orkar inte haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Visst. Dags att börja sympatisera med Hitler, Breivik, Anders Eklund och alla människor som har felat. Man blir inte diktator, massmördare/terrorist och mördare/våldtäktsman utan anledning. 

Alltså LOL... Dra åt helvete, snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: vem fan gillar att spy? -.-
tänk om du faktiskt gjorde en skillnad då, hjälpte den stackars mannen ur bussen eller dylikt. då hade både din och hans dag varit bättre.

Haha. Hjälper du äckliga alkisar eller? Nej, och det gör inte jag heller och det tänker jag inte göra. Jag är inte intresserad av hans välmående och hur vet du att han vill ha min hjälp? Minns en gamling som ramlade när hon skulle gå av bussen och en snäll snubbe försökte hjälpa henne och hon snäste åt honom och ville inte ha hans hjälp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Alltså LOL... Dra åt helvete, snälla.

Samma princip så ät bajs du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vet du om att hon hjälper alkisar eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Samma princip så ät bajs du. 

Där bevisade du att du blev knäckt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha. Hjälper du äckliga alkisar eller? Nej, och det gör inte jag heller och det tänker jag inte göra. Jag är inte intresserad av hans välmående och hur vet du att han vill ha min hjälp? Minns en gamling som ramlade när hon skulle gå av bussen och en snäll snubbe försökte hjälpa henne och hon snäste åt honom och ville inte ha hans hjälp. 

jag har inte varit i din situation, men jag skulle åtminstone inte önska människan död för att den är i en känslig position. hur kan du på riktigt tycka att det är mer synd om dig än människan som skämmer ut sig själv på det viset och visar sig svag på ett så offentligt sätt? åh nej du fick lukta på lite spya jisses. önskar att alla dina framtida bussresor består av spya och alkisar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Vad vet du om att hon hjälper alkisar eller inte?

Folk gör inte det. 

AddeGranberg: Där bevisade du att du blev knäckt.

Du blev knäckt. Sa ju till mig att dra åt helvete.

SKRYT INTE: jag har inte varit i din situation, men jag skulle åtminstone inte önska människan död för att den är i en känslig position. hur kan du på riktigt tycka att det är mer synd om dig än människan som skämmer ut sig själv på det viset och visar sig svag på ett så offentligt sätt? åh nej du fick lukta på lite spya jisses. önskar att alla dina framtida bussresor består av spya och alkisar...

blabla. Alkislover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har blivit argare på sistone patrick. Lite som mig och gurkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

jag har inte varit i din situation, men jag skulle åtminstone inte önska människan död för att den är i en känslig position. hur kan du på riktigt tycka att det är mer synd om dig än människan som skämmer ut sig själv på det viset och visar sig svag på ett så offentligt sätt? åh nej du fick lukta på lite spya jisses. önskar att alla dina framtida bussresor består av spya och alkisar...

Hjärta


   
SvaraCitera
höna

har spytt på en buss en gång. vill du att jag ska dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar dig död nu med. Alkislover. 

Hoppas du blir påkörd av ett tåg eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
har spytt på en buss en gång. vill du att jag ska dö

har också spytt på buss/tunnelbanna Rodnar i samband med um-träffar t.om skämmigt värre


   
SvaraCitera