Aviseringar
Rensa alla

Visst har killar ändå rätt att bete sig som svin iaf en gång?


Ämnesstartare

Måste göra slut med flickvännen p.g.a av massa problem, vi har tagit pauser och så men det har inte blivit nå bättre, nu måste jag sätta en gräns och göra slut på riktigt, men då blir det ett helvete..

Vore det bättre om jag bara är ett svin och skiter i alltihop utan att reda ut saker och ting, som en engångsförteelse? [rolleyes]


   
Citera

Man är inte ett svin för att man ger upp ett förhållande, om man gör det på ett vettigt sätt.


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Vore det bättre om jag bara är ett svin och skiter i alltihop utan att reda ut saker och ting, som en engångsförteelse? [rolleyes]

Nej, idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Nej, idiot.

Jo jag vet att jag är det, eftersom jag har hittat en annan tjej som är helt jävla underbar,


   
SvaraCitera

Man behöver väl inte vara ett svin för det? men du skall väl få göra slut om det inte funkar.


   
SvaraCitera

nej idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Man behöver väl inte vara ett svin för det? men du skall väl få göra slut om det inte funkar.

När jag menar att jag skulle vara ett svin menar jag att man bara går in till tjejen och säger " Det är slut, det funkar inte, hörs"


   
SvaraCitera

bete sig som ett svin säger du.. [rolleyes]

det får man inte ens göra [no-no]
tänk på nackdelarna [ops]


   
SvaraCitera

WihlWihl:

När jag menar att jag skulle vara ett svin menar jag att man bara går in till tjejen och säger " Det är slut, det funkar inte, hörs"

Det låter ju rätt lamt gjort.

Även om jag inte direkt är the breakup-ninja själv, klantade till det rätt rejält enda gången jag gjorde det men.

Sköt det på ett snyggt sätt istället...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

bete sig som ett svin säger du.. [rolleyes]

det får man inte ens göra [no-no]
tänk på nackdelarna [ops]

Slipper ju all press och frågor om jag beter mig som ett svin, eller ?[confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Klorofyl:

Det låter ju rätt lamt gjort.

Även om jag inte direkt är the breakup-ninja själv, klantade till det rätt rejält enda gången jag gjorde det men.

Sköt det på ett snyggt sätt istället...

Men hur fan ska jag förklara att jag är kär i någon annan för en som är självmord benägen? [confused][bigsmile]


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Slipper ju all press och frågor om jag beter mig som ett svin, eller

okej. i ditt fall så är det okej
för då blir du av med henne förhoppningsvis [y]


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Slipper ju all press och frågor om jag beter mig som ett svin, eller ?[confused]

Ja, men vill du vara ett svin eller ? [shake]


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Slipper ju all press och frågor om jag beter mig som ett svin, eller ?[confused]

Haha, iof [y]


   
SvaraCitera

WihlWihl:

När jag menar att jag skulle vara ett svin menar jag att man bara går in till tjejen och säger " Det är slut, det funkar inte, hörs"

Låter inte så bra alls, du kanske skulle prata med henne och säga du är kär i någon annan och det är inget du kan hjälpa och att vara ihop med henne känns för falskt när du är gillar någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Ja, men vill du vara ett svin eller ? [shake]

Nej jag kan ju inte säga att det är ett mål som jag sitter och studerar till..
Men jag orkar bara inte med allt tjafs och gnäll efter man har gjort slut en gång till!


   
SvaraCitera