Aviseringar
Rensa alla

Visst var detta världens bästa intro


Ämnesstartare

Alltså introt är ju både vackert (visuellt och ljudmässigt) och spännande, någon borde ha ju ha adlats för det där.


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

Tänkte att du skulle ha koll!

Ja, och jag ÄLSKAR Tintin. Faktum är att jag nästan hade bra koll på franska eftersom jag läste originalalbumen hemma som barn. De finns nog kvar i någon bokhylla någonstans, kanhända att de är värda något idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ja, och jag ÄLSKAR Tintin. Faktum är att jag nästan hade bra koll på franska eftersom jag läste originalalbumen hemma som barn. De finns nog kvar i någon bokhylla någonstans, kanhända att de är värda något idag.

Nu fick du ett "köar på Antikrundan med giriga ögon"-mörker över dig, men jag tycker ändå du är en fortsatt okej människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Introt innehåller både Haddock och kameler, så ja det är ett djävligt bra intro.


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

Nu fick du ett "köar på Antikrundan med giriga ögon"-mörker över dig, men jag tycker ändå du är en fortsatt okej människa

Nä, det viktigaste är förstås det sentimentala värdet. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha blev ju rädd direkt..

såg den om mumiens förbannelse när jag var pytteliten.. var skraj för tintin efter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja:


   
SvaraCitera

Tror jag blev stressad av tintin som ung.
Lite jobbigt vare alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tintin musiken har alltid varit jävligt jobbig tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar tintins porträttering av tyskar

latest?cb=20130130055357


   
SvaraCitera

bad ass poirot


   
SvaraCitera
Draug

aa fina grejer, väcker barndomsminnen till liv. Görs inge tecknat av just den kalibern längre.


   
SvaraCitera