Aviseringar
Rensa alla

Visste ni att Delfiner är ett Djur som är Smartigare än Människan? [love]


Ämnesstartare

filulilus:

Jag kan också ropa på mina kompisar, är jag smart? [cute]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

omg, det är ju inget som en människa någonsin skulle klara av.

filulilus:

Jag kan också ropa på mina kompisar, är jag smart? [cute]

Kablash__:

Ja, men på vilket sätt kan inte människor göra det? x)

Människan kan Inte spendera en Längre tid under Vatten och Ropa på sina Fabian-kompisar så de Hör det, dvs, då kommer inte Fabian och på så sätt kan Inte människan Göra som Delfinerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

Du e rolig[blush]

kachin:

årets tråd [love][love][love][love][love][love][love]

Älskar er

grodanboll_:

När jag var liten ville jag bli defintränare :*

I en slags Kompisbok som jag Skrev i när jag var liten Stod det att jag ville bli "Delfin skötare !!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Människan kan Inte spendera en Längre tid under Vatten och Ropa på sina Fabian-kompisar så de Hör det, dvs, då kommer inte Fabian och på så sätt kan Inte människan Göra som Delfinerna.

dykare? telefon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

dykare? telefon?

Delfiner behöver Inget redskap så det där är ingenting annat än Fusk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Och! Jag var så här *visa lite* nära att bli utvald i publiken på en delfinshow. Alltså jag hade fått åka sån där delfingrej då

Jag blev dt [cute]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Älskar er

Kan inte älska dej älskar gummanImage


   
SvaraCitera
kachin

spindelnätaren:

Älskar er

[love][blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Människan kan Inte spendera en Längre tid under Vatten och Ropa på sina Fabian-kompisar så de Hör det, dvs, då kommer inte Fabian och på så sätt kan Inte människan Göra som Delfinerna.

Nej, vi kan inte göra dom där höga ljuden som går typ hur långt som helst under vattnet. Är som att säga att en björn är smart för att den kan klappa ihjäl en människa för att den är stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Nej, vi kan inte göra dom där höga ljuden som går typ hur långt som helst under vattnet. Är som att säga att en björn är smart för att den kan klappa ihjäl en människa för att den är stark.

Tyvärr så Somnade jag innan jag hann Läsa din text så jag kan Inte svara på dina meningar. Felåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

I en slags Kompisbok som jag Skrev i när jag var liten Stod det att jag ville bli "Delfin skötare !!!"

I min står det att jag ville bli vetrinär... Varför ville man alltid bli ngt med djur när man var liten. Så murket deprimerande fjolligt töntigt. Suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

När jag var liten ville jag bli defintränare :*

Som alla andra tjejer... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Tyvärr så Somnade jag innan jag hann Läsa din text så jag kan Inte svara på dina meningar. Felåt

Synd de, tyckte jag sa nått halvt vettigt för en gångs skull.
Men vet inte varför delfiner är smartare än människor men det har då inte å göra med att dom kan "prata" under vattnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dum elle :s
delfiner är fan onda varelser... har ni inte sett simpsons.

spindelnätaren:

Och då kommer Fabian

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dolphins are just gay sharks.


   
SvaraCitera