Aviseringar
Rensa alla

vit heterosexuell man vs blatte


Ämnesstartare

vilket har sämre klang? Skeptisk


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du glömde medelålders


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
du glömde medelålders

whatever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cafe latte låter mer smex! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar ljusare män men den mannen jag älskat och verkligen tyckt om utseendemässigt är utländsk med mörkt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: du glömde medelålders

Vill också pressa på det här, riktigt kass trådstart imo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Vill också pressa på det här, riktigt kass trådstart imo...

Varför kass? Intressant att veta hur folk tänker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Varför kass? Intressant att veta hur folk tänker.

Därför att det är av vikt att hävda ålderstalet till vita heterosexuella män för att framhäva deras ondska. Det är liksom hela den kombinationen som gör dem onda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Därför att det är av vikt att hävda ålderstalet till vita heterosexuella män för att framhäva deras ondska. Det är liksom hela den kombinationen som gör dem onda.

Jag gjorde tråden eftersom jag märkte att begreppet verkar vara mer nedsättande än något annat ord och ville få min teori bekräftad, inte för att framhäva. Tycker snarare det är dåligt att folks etnicitet, nationalitet och ålder kan ha nedsättande klang oavsett vilka det handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:  den mannen jag älskat och verkligen tyckt om utseendemässigt är utländsk med mörkt hår

hette han typ Alejandro eller alfonso?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Jag gjorde tråden eftersom jag märkte att begreppet verkar vara mer nedsättande än något annat ord och ville få min teori bekräftad, inte för att framhäva. Tycker snarare det är dåligt att folks etnicitet, nationalitet och ålder kan ha nedsättande klang oavsett vilka det handlar om.

Sant. Det är illa att klanka ner på någon för etnicitet, religion eller andra grupptillhörigheter. Men inte om du råkar vara en vit heterosexuell medelålders man.

/Mvh kränkt förtryckt vänsterdogmatiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Sant. Det är illa att klanka ner på någon för etnicitet, religion eller andra grupptillhörigheter. Men inte om du råkar vara en vit heterosexuell medelålders man.

/Mvh kränkt förtryckt vänsterdogmatiker

ok det var inte så jag menade men håller med om att vissa tänker typ så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

hette han typ Alejandro eller alfonso?

haha neej, vrf gissade du på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:

haha neej, vrf gissade du på det?

Känns som ett namn på någon klyschyg romantisk spansk snubbe, men du kanske inte tänder på sånna :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Känns som ett namn på någon klyschyg romantisk spansk snubbe, men du kanske inte tänder på sånna :/

har haft en sådan när jag var ung. två faktiskt :p min första pojkvän var nästan spansk

men nja, inte min typ egentligen. 


   
SvaraCitera