Aviseringar
Rensa alla

Vit päls


Men alla de där djuren är ju utrotningshotade så det kan ju inte varit så vinnande att bära vit päls 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärleken bryr sig inte. Skrev jag till dig att du skulle lyssna på den idag? Nä, det gjorde jag inte. Tänkte skriva ett sms, det skulle stått typ: Jag brukar sjunga ashögt att kärleeken bryr sig inte när jag mår dåligt av kärleksproblem. Det hjälper inte. Men det är kul. Och låten är fin. Typ så. Förlåt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:

En arm for ut

Hoppas det var för att du måste dansa.

Jag är ensam och rädd:

De spelade på Kägelbanan för några dagar sedan. Jag missade det vilket känns lite trist.

Låter trist att missa det mm. Hoppas du får se dem någon dag.

Ensamvargen:

Kärleken bryr sig inte. Skrev jag till dig att du skulle lyssna på den idag? Nä, det gjorde jag inte. Tänkte skriva ett sms, det skulle stått typ: Jag brukar sjunga ashögt att kärleeken bryr sig inte när jag mår dåligt av kärleksproblem. Det hjälper inte. Men det är kul. Och låten är fin. Typ så. Förlåt.

Nä, men du skrev att du tror det blir bättre i framtiden. Det är ok. Vet du vad jag sjöng igår? [blush] Ashögt [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nä, men du skrev att du tror det blir bättre i framtiden. Det är ok. Vet du vad jag sjöng igår? [blush] Ashögt [blush][blush]

Gött. [blush] Kärleken bryr sig inte går att skrika asbra. Typ så här: KÄRLEKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE!!! [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Gött. Kärleken bryr sig inte går att skrika asbra. Typ så här: KÄRLEKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE!!!

Mm men det fungerar att sjunga såhär också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÄRLEKEN BRYR SGI INTE KÄRLEK EN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKENE BRYR SIG INTE KRÄLREKEN BRYR SIG INTE KÄRLEKEN BRYR SIG INTE *försöker lära mig texten på ditt förslag*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Men alla de där djuren är ju utrotningshotade så det kan ju inte varit så vinnande att bära vit päls 🙁

Fast det är bra.
Pandor får också vara med, svart och vit päls.
Använd puskfäls [blush]


   
SvaraCitera