Aviseringar
Rensa alla

Vit seg flytning?


Ämnesstartare

Upptäckte tidigare idag att jag hade en väldigt seg flytning, så där trådig eller hur man nu säger. Funderade på om de kunde vara ÄL, är nämnligen ungefär i fas för det. Men det konstiga var att flytningen inte var genomskinlig utan vit. Den påminde om sperma till utseendet. Någon som vet vad detta kan bero på?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har blivit knullad när du sov.


   
SvaraCitera

Obalans i mumindalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pissluffare:

Du har blivit knullad när du sov.

😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kan väl bli så innan/vid ägglossning, om jag inte har helt fel? Bara den inte är gulaktig och luktar illa...


   
SvaraCitera

du har blivit man och börjat producera mansjuice[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kopierar här från libresses hemsida.

Flytningar ändrar utseende beroende på var i menscykeln man befinner sig. Under ägglossning är flytningen genomskinlig och riklig. Före och efter menstruationen är den vitaktig. Om flytningarna plötsligt ökar i mängd, luktar illa eller blandas med blod bör man uppsöka en läkare.

Flytningar innehåller äggviteämnen som koagulerar när de kommer i kontakt med syre. Så länge de inte luktar illa eller att man har dem i kombination med klåda är det normalt.

Flytningar är ett tecken på att kroppen fungerar som den ska och att slemhinnorna i kroppen mår bra. Så länge de inte luktar illa eller att man har dem i kombination med klåda behöver man inte oroa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag med ibland.
Dock inte under ägglossning, då är det tvärt om.
Men tror itne du behöver vara orolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är normalt, från genomskinligt till snorgult eller keso. Eller blod[badgrin]


   
SvaraCitera

du har aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det inte fortsätter för länge så borde det nog inte vara nån fara [wink]


   
SvaraCitera

Får det också, en liten tid före eller/och efter mensen


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera