Aviseringar
Rensa alla

Vita klumpiga flytningar på..


Ämnesstartare

Gå till vetrinären å ta me husse ifall de e smittsamt, annars limma ihop kläggvecket me superlim å tejpa upp husses svans i rövven me eltejp. Fniss fölåt men ja kan inte låta bli å sköjja tet lite, har haft en snor tråki dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

ag kan tillägga att det funkar som så att flytningarna blir bara fastare och fastare ju närmare ägglossningen man är och vid själva ägglossningen får man en geleliknande flytning

aha men det som är läskigt är att det var så för mig och jag käkar minipiller och ska därför inte ha någon ägglossning [sad]


   
SvaraCitera

Det var förmodligen min gamla sperma ifrån 2007, när jag brukade knulla dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha men det som är läskigt är att det var så för mig och jag käkar minipiller och ska därför inte ha någon ägglossning

Men då kan flytningarna bli hur fan som helst så då borde du nog inte vara orolig ändå. Det går ju bara att se ägglossningarna efter flytningarnas cykler om man också har en ägglossning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men då kan flytningarna bli hur fan som helst så då borde du nog inte vara orolig ändå. Det går ju bara att se ägglossningarna efter flytningarnas cykler om man också har en ägglossning.

mm iofs, ska chilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Även när du inte har sex?

Jaa.. och när jag tar in fingret så blir det som vitt klet på typ. Slem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är inte flytningar [tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nathaliiie:

När det är vitt slem så betyder det att du kan bli gravid

det kan man ju iof ändå


   
SvaraCitera

dancingmaniac:

Jaa.. och när jag tar in fingret så blir det som vitt klet på typ. Slem

Låter ganska otrevlig. Kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dancingmaniac:

Då trodde han jag varit otrogen

[cry] byt pojkvän, din nuvarande är förskräckligt korkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt gå te vetrinärn å kålla!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken gentleman till karl du har införskaffat dig. Mitt råd till dig är att gå till en gynekolog som kan ge dig ett mer detaljerat svar och prata ut om tillsammans med din pojke om drevesse saker.


   
SvaraCitera

dancingmaniac:

Jaa.. och när jag tar in fingret så blir det som vitt klet på typ. Slem

Käkar du p-piller eller så? För jag åt mini-piller så blev mina flytningar som dina men det är helt normalt! ALLA tjejer har någon slags flytningar..


   
SvaraCitera

isola:

det kan man ju iof ändå

Jo men det är högst troligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Det var förmodligen min gamla sperma ifrån 2007, när jag brukade knulla dig [smile]

[love]


   
SvaraCitera