Aviseringar
Rensa alla

Vita prickar på förhuden


Ämnesstartare

Hej jag är 16 år och jag har under cirka 1 års tid haft som vita med en liten röd nyans "prickar" på förhuden nära ollonet. Dom sitter på insidan av förhuden intill ollonet om jag inte har stånd då kommer dom på utsidan. Det blir mer och mer prickar hela tiden och dom växer intill varandra. Dom ser inte likadana ut, det klirar inte eller så men kan lukta. Kan detta vara irrationer efter onani? Eller är det någon sjukdom? Smittar detta tror ni? //mvh undrande


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JohN_BlunD:

Du är FFs en flicka?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdoms mottagningen nästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä vågar inte gå dit :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte första gången nån skriver en tråd om besvärande vita prickar på förhuden. People seem to collect them. Framkallar de klåda eller smärta, iväg med dig till ungdomsmottagningen, om inte, låt dem bara vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrande17:

nä vågar inte gå dit :O

Du är 17 i guess? Hur kan du inte våga?


   
SvaraCitera

DET ÄR FÖRFAAN TALGKÖRTLAR! alla har det...


   
SvaraCitera

Jag har också exat samma sak vita prickar vid huden runt ollonet fast de varken luktar, eller gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har sånna, mer eller mindre

http://en.wikipedia.org/wiki/Fordyc e's_spot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ som pormaskar, man kan klämma i sönder dom om man är lite arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall du har vita prickar på snoppen som luktar illa borde du ju på något vis få bort dem med respekt mot den som du ska sticka in den i - gå och visa den för farbror doktorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrande17:

nä vågar inte gå dit :O

då får du hålla den innanför byxorna i fortsättnigen då.

Jag har haft en man i 60-årsåldern runtrotandes mellan mina ben och inte fan klagade jag, lite konstigt kanske men det blev nästan humoristiskt på något vis, första kommentaren från gubben var att "du var allt en liten klenis va, alltid varit smal va?"

Trodde aldrig jag skulle våga gå till en manlig gynekolog men jag lovar att det inte är så farligt som man tror, man glömmer vad det är man är där för och den som kollar på det ser det som vilken kroppsdel som helst, det måste de för att överleva arbetsdagen.
Du har ingenting att gnälla över, med andra ord. Tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Jag har haft en man i 60-årsåldern runtrotandes mellan mina ben

Me too! :<
Vet inte riktigt vad han ville.

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du säker på att det är dem som luktar och inte underlivet i sig?
För som det låtar så är det sådana där grejer som alla har...

Ilikepieee:

Me too! :<
Vet inte riktigt vad han ville.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrande17:

vita med en liten röd nyans "prickar"

Det är normalt att ha sånt. Kolla på någon annans snopp och se om han har likadant.


   
SvaraCitera