Aviseringar
Rensa alla

Vitamin B5, min recenssion!


Ämnesstartare

tjuue! jag tänkte bara berätta om hur vitamin b5 fungerar för mig.
Jag började med kapslarna Clearly Gone for ca 12-14 dagar sedan, 21 st exakt om dagen. Jag tar en dos när jag vaknar på morgonen vilket kan variera lite när jag vaknar, sedan tar jag resten med 6 timmars mellanrum!

Hursomhelst så har jag inte ännu fått något större resultat, jag har fått lenare och ofetare hy om jag inte inbillar mig men annars så har jag fått som en uppblossning av finnar tror jag, men det är tydligen riktigt vanligt. Så än sålänge så går det snarare neråt tror jag eftersom att huden knappast förbättrats utan istället försämrats lite.

Har ingen aning hur länge den här "uppblossningen" kommer att hålla is sig dock. Annars så har jag kämpat med akne sen jag var 13 år med varierande resultat, har provat nästan allt och inget har hjälpt. Min akne är hursomhelst inte svår men jobbig nog så att ajg måste göra något åt den... den syns tydligt.'

Jag tänker hålla denna tråden uppdaterad de närmaste två månaderna med mitt exakta resultat, med förhoppningen om att det kommer att funka och att andra också kommer att få nytta av vitamin b5!


   
Citera

21 tabletter per dag? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EDIT: De som använt vitamin b5 får gärna skriva om deras resultat här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja 21 stycken, 7 på morgonen, 7 till lunch och 7 på kvällen. Dosen kan halveras när man blivit finnfri. Det är ingen medicin utan snarare ett väldigt effektivt kosttillskott som reducerar hudolja. Tydligen ska 90% av de som använt produkten utan felsteg ha blivit aknefria. Resultatet tar dock lång tid att uppnå!
Inga farliga biverkningar och ska tydligen vara allmänt grymt, men jag håller tråden uppdaterad med resultat!


   
SvaraCitera

Vet du vad? Den här sidan har bloggfunktion!

JO! Det är sant!

Prova den redan idag! [bigsmile]

Dold text: [tired]


   
SvaraCitera

Börjar inte den här reklamen för verkningslösa vitaminprodukter bli ganska gammal nu?
Om Vitamin B5 skulle fungera, så skulle alla och envar redan känna till det och köpa det som galningar.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Issen

Kostar fan asmycket, om man har verkliga problem med finnar är det bättre att gå till läkare och få nåt utskrivet.


   
SvaraCitera

Jag har hört att det gör huden väldigt torr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan gladeligen säga att jag nu efter ca 3 o en halv vecka är nästan helt finnfri!!! Huden förbättras hela tiden och det e bara att käka på, snart syns det väll inte att jag en gång haft acne!
rekommenderar starkt till alla där ute som är redo att lägga två, tre hundra i månaden för helt finnfri hud.
Onödigt högt pris säger ni?
Jag tycker också det e högt, men så jävla värt det. Säg det till rökare som kan lägga ner mycket mer pengar på cigg i månaden. Dessutom så har jag känt mig piggare och mitt hår ser liksom bättre ut. as najs!
Kommer att ge en till uppdatering här när min hud har blivit helt aknefri! =)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera