Aviseringar
Rensa alla

Vitamin b5 mot akne?


Ämnesstartare

Hej!
Jag funderar på att testa vitamin b5 mot akne, och undrar om det är någon här som personligen har testat detta och kan ge mig lite information om hur det fungerade/inte fungerade för dig samt om det gav några som helst biverkningar. [smile]

Så ni som har testat, take a step forward! [cheers]

Kolla här om ni inte vet vad det är
---> http://www.vitaminb5.se/

Tack på förhand [wink]


   
Citera

Jääävligt dyrt. Jobbigt att svälja typ 21 kapslar om dagen. Pulvret är inte ens drickbart och jag kan dricka mycket som smakar skit.

Resultaten var inte värt det. I mitt fall lugnade det ner sig en del men försvann knappast. Utbrotten kom iaf inte på samma sätt tyckte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finnar är snyggt ju? [confused] jag gillar mina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Jääävligt dyrt. Jobbigt att svälja typ 21 kapslar om dagen. Pulvret är inte ens drickbart och jag kan dricka mycket som smakar skit.

Resultaten var inte värt det. I mitt fall lugnade det ner sig en del men försvann knappast. Utbrotten kom iaf inte på samma sätt tyckte jag.

Men det hade inga biverkningar?
Jag var hos skolsyster och hon sa att jag skulle boka läkartid för att få ut tabletter, men dom kan bara användas halva året typ, september till april/maj tror jag, för man får inte sola. Därför tyckte jag detta lät bättre, men det verkar osäkert på något sätt eftersom att det inte är apoteket.
Jävla EU xD

Alltså nu har jag badat mycket i havet och då har det gått bort ganska mycket men inte helt, så jag vet inte riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

finnar är snyggt ju? [confused] jag gillar mina

Well, good for you [bigcheers]


   
SvaraCitera

just de där du undrar över vet jag inte. men de finns juh en kräm som man kan köpa på apoteket som en kompis använde och på han funka de faktiskt riktigt bra[smile]


   
SvaraCitera

tycker att det fungerade ratt bra i langa loppet. Tabletterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halloj:

just de där du undrar över vet jag inte. men de finns juh en kräm som man kan köpa på apoteket som en kompis använde och på han funka de faktiskt riktigt bra[smile]

Du vet inte vad detta heter eller? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

tycker att det fungerade ratt bra i langa loppet. Tabletterna.

Åhh gött, hur länge använde du dom?[smile]


   
SvaraCitera

xSmurf:

Åhh gött, hur länge använde du dom?[smile]

Anvande slut pa en burk. 21 tabletter om dagen i x antal dagar, 30 eller om det var 20 dar.


   
SvaraCitera

xSmurf:

Du vet inte vad detta heter eller?

kommer faktiskt inte ihåg [blush]
men kan ta reda på de imorrn om du är snäll [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Anvande slut pa en burk. 21 tabletter om dagen i x antal dagar, 30 eller om det var 20 dar.

Och du märkte skillnad på den tiden eller?

halloj:

kommer faktiskt inte ihåg [blush]
men kan ta reda på de imorrn om du är snäll [rolleyes]

Det skulle vara jättesnällt... jag är snäll [y][ops]


   
SvaraCitera

xSmurf:

jag är snäll

hmm är liiite tveksam på de [cute]


   
SvaraCitera

xSmurf:

Och du märkte skillnad på den tiden eller?

Ja. Det forsvann. Dock hade/har jag inte alls nagon svar akne. Nagra finnar typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja. Det forsvann. Dock hade/har jag inte alls nagon svar akne. Nagra finnar typ.

Alltså mitt är inte svårt, men som sagt så har jag blivit rekommenderad att skaffa läkartid till hösten.

Men tack för hjälpen :D!


   
SvaraCitera