Aviseringar
Rensa alla

VITARE TÄNDER?


Lacknafta! [cheers]

Image


   
SvaraCitera

Tickstart:

cillit BANG

hahahahaahaha


   
SvaraCitera

Kanske avstå kaffe, te, snus, cigg etc.. Sedan gäller det väl att borsta tänderna.


   
SvaraCitera

XTYLE:

Själv har jag mycket vita tänder trots att jag röker, dricker mycket läsk, rödvin osv. Bleker ca varje dag.

aa känns det inte fejk? du är rätt så fejk med dina vitisar till tänder... men det gör inget resten är naturally beauty. peace niggah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aa känns det inte fejk? du är rätt så fejk med dina vitisar till tänder... men det gör inget resten är naturally beauty. peace niggah

Snälla gå in opå msn nu , det är kris jag måste få höra din Åsikt.!!!!!!!!!!!!!1


   
SvaraCitera

XTYLE:

Snälla gå in opå msn nu , det är kris jag måste få höra din Åsikt.!!!!!!!!!!!!!1

nej är så jävla full som en kastrull m¨ste sova ska göra det om fem minuter säg de du vill säga här kanske med dold text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej är så jävla full som en kastrull m¨ste sova ska göra det om fem minuter säg de du vill säga här kanske med dold text

Hahah dold text.. alltså jag är desperat!!!!!!!!SNÄLLA LOGGA IN SNABBT ..... jag är beredd att göra en tråd fast vill helst inte :f


   
SvaraCitera

XTYLE:

Hahah dold text.. alltså jag är desperat!!!!!!!!SNÄLLA LOGGA IN SNABBT ..... jag är beredd att göra en tråd fast vill helst inte :f

snälla gör en tråd ska ut på ballen och röka 1 fet nu när jag e tebax vil ljag läsa dina bekymmer i en tråd ok love


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

snälla gör en tråd ska ut på ballen och röka 1 fet nu när jag e tebax vil ljag läsa dina bekymmer i en tråd ok love

Nejjjjj msn! [cry][cry][cry][cry][cry][cry] Då måste jag förklara hela historien som du vet från början i tråden och det orkar jag ej........


   
SvaraCitera

XTYLE:

Nejjjjj msn! [cry][cry][cry][cry][cry][cry] Då måste jag förklara hela historien som du vet från början i tråden och det orkar jag
ej........

seriöst orkar inte på msn måste sova mår lika dåligt som britney gjorde under sin period som flintskalle men du jag loggar in imorgon då kan vi prata jag säger ett råd till dig jag vet vad det handlar om lyssna på ditt gamla jag, ditt hjärta. vad säger det? sen efter det tänk långsiktigt. tänk på din framtid. visst den här saken kanske gynnar dig för en second men sen då? nej kanske inte. då är det inte värt. vet själv, njutar nu för tiden inte för sekunden tänker långsaiktigt det är mitt ny jag god natt vännen vi hörs imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

seriöst orkar inte på msn måste sova mår lika dåligt som britney gjorde under sin period som flintskalle men du jag loggar in imorgon då kan vi prata jag säger ett råd till dig jag vet vad det handlar om lyssna på ditt gamla jag, ditt hjärta. vad s

Detta är akut!!!!!!! De kommer komma till mitt hus !??!? [cry]


   
SvaraCitera

XTYLE:

Detta är akut!!!!!!! De kommer komma till mitt hus !??!? [cry]

skicka ett pm då för h*lvete nu på en gång vill faktiskt sova


   
SvaraCitera

för jag ör inte inne på det kontot som har msn det här har bara gamla msn orkar inte logga in dåp kommer alla skriva kan ej visa offline på gamla msn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

skicka ett pm då för h*lvete nu på en gång vill faktiskt sova

LOGGA BARA IN SÅ MKT ENKLARE

JAG KOMMER GOTTGÖRA DIG SEN !!!!!!!!


   
SvaraCitera

tyvärr dui såg vad jag skrev går inte


   
SvaraCitera