Aviseringar
Rensa alla

VM-brons [party]


Ämnesstartare

Lotta Schelin, vilken lirare! Tycker att Sverige varit näst bäst i turneringen efter Japan. Håller ni med?

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Hoppas att Japan vinner finalen. Då blir det svart på vitt att det är sant. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dags att avskaffa herrlandslaget snart kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite så, man mötte japan i fel match^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Hoppas att Japan vinner finalen. Då blir det svart på vitt att det är sant.

Fast om Japan vinner kan vi iaf skryta med att vi slagit vinnarna i turneringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Fast om Japan vinner kan vi iaf skryta med att vi slagit vinnarna i turneringen.

Antar att du menar USA. Men ja, det är rätt win-win

Hoppas dock på japansk seger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Antar att du menar USA

Jo, fattar inte varför jag skrev Japan. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunde inte bry mig mindre. damfotboll och allsvenskan är den tråkigaste fotbollen som finns. jag firar ifall männen lyckas med nåt i EM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kunde inte bry mig mindre. damfotboll och allsvenskan är den tråkigaste fotbollen som finns. jag firar ifall männen lyckas med nåt i EM

Det är faktiskt den roligaste fotbollen som finns, skrattar aldrig mer i sportsammanhang än när jag ser på damfotboll [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Det är faktiskt den roligaste fotbollen som finns, skrattar aldrig mer i sportsammanhang än när jag ser på damfotboll

haha jag hoppas för att de är så dåliga. jag tycker det är helt sjukt hur stor skillanden är. tänk dig tysklands herrar mot tysklands damer. skulle typ bli 7-0 till männen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Det är faktiskt den roligaste fotbollen som finns, skrattar aldrig mer i sportsammanhang än när jag ser på damfotboll

haha jag hoppas för att de är så dåliga. jag tycker det är helt sjukt hur stor skillanden är. tänk dig tysklands herrar mot tysklands damer. skulle typ bli 7-0 till männen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag hoppas för att de är så dåliga. jag tycker det är helt sjukt hur stor skillanden är. tänk dig tysklands herrar mot tysklands damer. skulle typ bli 7-0 till männen.

Tror nog att typ färöarnas herrar hade vunnit med 7-0, vad Tysklands herrar hade vunnit med vill jag knappt tänka på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Tror nog att typ färöarnas herrar hade vunnit med 7-0, vad Tysklands herrar hade vunnit med vill jag knappt tänka på

haha ja faktiskt, tror nog du har rätt. hade dock varit kul att se. varför inte låta nåt land spela en som träningsmatch. herrar mot damer

skulle antagligen anses kränkande mot kvinnor eller nån sån skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aha ja faktiskt, tror nog du har rätt. hade dock varit kul att se. varför inte låta nåt land spela en som träningsmatch. herrar mot damer

skulle antagligen anses kränkande mot kvinnor eller nån sån skit

Alla damer skulle väl skada sig bara.. [party] Såg du idag när den franska målvakten hoppade typ 2dm upp i luften och skadade sig så illa att hon fick bäras ut på bår, ingen nuddade henne.

Hade blivit köttfärs av kvinnorna i alla närkamper, man hade bara lobbat in bollarna i mål då dammålvakter knappt kan nå ribban och inte heller slänga sig i princip.

Tror det var någon gång som damlandslaget fick möta något P15-16lag och förlorade med 7-1 eller 9-1, matchen var 30x2 min. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja faktiskt, tror nog du har rätt. hade dock varit kul att se. varför inte låta nåt land spela en som träningsmatch. herrar mot damer

Skulle jag också gärna se. Tror faktiskt inte att Sveriges herrar hade fått det särskilt lätt mot damerna. Hade de förlorat hade de naturligtvis skyllt på att de inte vågar gå in tufft i närkamper mot tjejer osv. [crazy]


   
SvaraCitera