Aviseringar
Rensa alla

Voddler


Ämnesstartare

Hej!
Jag undrar om ni vet hur f*n man laddar ner Voddler? Jag har kollat överallt men hittar inte vart! Jag gick in på thepiratebay och sökte. där hittade jag som gick att ladda ner men när jag skulle starta programet så blev det helt svart! Eller först kommer texten upp: VODDLER och sedan blir det helt svart på hela skärmen... Gjorde om det flera gånger, instalerade, avinstalerade men det blir fortfarande svart... Eller efter jag har instalerat det så kommer det upp något om att jag ska köra ett test och se om det funkar men då säger den att något blev fel och jag ska kolla brandväggar osv så inget stoppar Voddler... SNÄLLA HJÄLP MIG! [chocked]

http://thepiratebay.org/torrent/5259706/Voddler


   
Citera
Ämnesstartare

snälla... (A)


   
SvaraCitera

SV3A:

Hej!

För det första måste du ha ett konto hos Voddler. Sen loggar du in och därifrån kan du ladda ner. Simple as that [y]


   
SvaraCitera

Crypto:

För det första måste du ha ett konto hos Voddler. Sen loggar du in och därifrån kan du ladda ner. Simple as that [y]

Crypto:

För det första måste du ha ett konto hos Voddler. Sen loggar du in och därifrån kan du ladda ner. Simple as that [y]

aa men man måste väll forfarande köa för att få voddler?


   
SvaraCitera

lasseboy87:

aa men man måste väll forfarande köa för att få voddler?

Ingen aning, jag var betatestare till skiten och fick invite innan de började skickas ut. Får du invite av någon användare nu så får du ju Voddler


   
SvaraCitera

lasseboy87:

aa men man måste väll forfarande köa för att få voddler?

Typ [bigsmile] [crazy]

SV3A:

Jag undrar om ni vet hur f*n man laddar ner Voddler?

Som sagt så måste du bli "invited" jag blev det i Dec [crazy]

De flesta filmerna som är "gratis" är inte något vidare bra... [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

[crazy]

har sett 0 ;P avskyr att typ alla filmer kostar att se på -.- så avinstallerade skiten från datorn [crazy]


   
SvaraCitera

Crypto:

har sett 0 ;P avskyr att typ alla filmer kostar att se på -.- så avinstallerade skiten från datorn

Ah jo, jag funderar på att göra det.. Hur ofta kommer det nya filmer!? [cute]

80 % är B-filmer typ


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur ofta kommer det nya filmer!? [cute]

har ingen koll på voddler överhuvudtaget mer än det jag redan skrivit 🙂


   
SvaraCitera

Själv har man ju voddler 😛

Tycker det kommer in nya filmer ganska ofta, När det var nytt så var det riktigt mycket strul med det, Men tror det är fixat nu har inte kollat på ett tag 😉 Men kan absolut rekommendera voddler


   
SvaraCitera

SV3A:

Jag undrar om ni vet hur f*n man laddar ner Voddler?

voddler kan du inte ladda ner pirate way. utan du måste få en invite med en länk där du kan ladda ner och göra ett voddler account.

Så ändå om du hittar voddler nånstans måste du ändå logga in med ditt account.

SarAaaBengtsson:

Tycker det kommer in nya filmer ganska ofta, När det var nytt så var det riktigt mycket strul med det,

Precis. det är ju väldigt nytt, har inte än fått tillstånd från dom flesta filmbolag att visa deras filmer.
Men jag tycker ändå dom har ett stort utbud med filmer.


   
SvaraCitera