Aviseringar
Rensa alla

vodka på semester


Ämnesstartare

 vad är skillnaden mellan kryddad vodka o okryddad vodka?   vilken vodka ska man ha med sig på semestern vilken typ av smak  av vodka gillar ni o ska den va kryddad eller inte?


   
Citera
Smilen

Always


   
SvaraCitera

Kryddad vodka innehåller smak av kryddor t.ex. kanel eller anis.  Okryddad smakar bara sprit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir de samma efekt om man blandar i coca-cola eller tar cola smaken över blir man full om man blandar cola i vodkan eller om man häller vodka i ett glass med cola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
blir de samma efekt om man blandar i coca-cola eller tar cola smaken över blir man full om man blandar cola i vodkan eller om man häller vodka i ett glass med cola?

va troru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

va troru

ja tror de jag vet ju inte har inte testat snälla säg om man har en hel vodka också så blandar man de med cola bli man full då?


   
SvaraCitera

tycker att du ska vänta lite med alkohol tills du blir äldre pga du verkar fasligt ung??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
tycker att du ska vänta lite med alkohol tills du blir äldre pga du verkar fasligt ung??

men bir man full om man  häller i en cola i en vodka flaska snälla svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt smakar ändå skit när det gller vodka. Spelar ingen roll om någon trycker ner en unicorn i den. Smakar ändå skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

men bir man full om man  häller i en cola i en vodka flaska snälla svara

men vad tror du själv? Tror du alkoholen försvinner för att du häller coola i den?! (om du dricker den ofc)


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men bir man full om man  häller i en cola i en vodka flaska snälla svara

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA FÖR HELVETE D JU FORTFARANDE LIKA MKT ALKOHOL BAH D BLIR GODARE HUR GAMMAL E DU TILL O ME EN FKN P12A VET D DÄR


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

ja tror de jag vet ju inte har inte testat snälla säg om man har en hel vodka också så blandar man de med cola bli man full då?

du orkar inte dricka hela flaskan o lyckas du med de så dör du antar ja... du ska iaf inte dricka själv första gången hör jag.. klart som fan du blir full när du får vodka i kroppen! innan du gör nästa sänhår tråd så prova dricka först..


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men bir man full om man  häller i en cola i en vodka flaska snälla svara

de ä de som ä grogg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

du orkar inte dricka hela flaskan o lyckas du med de så dör du antar ja... du ska iaf inte dricka själv första gången hör jag.. klart som fan du blir full när du får vodka i kroppen! innan du gör nästa sänhår tråd så prova dricka först..

hur mycket vodka ska man dricka  då?


   
SvaraCitera