Aviseringar
Rensa alla

Volontär?


Ämnesstartare

Jag vill bli volontär , jag har googlat men hittar inget . Det kan vara så enkelt som att läsa böcker på biblotek för barn . Men jag hittar inget?? Det hade varit väldigt roligt . Men jag är 14 år. Så det kanske är därför xD Men om ni vet något eller vad man kan göra kan ni väl skriva det 🙂 för det är väldigt tilltalande och det spelar ingen roll om det blir typ utomlands , men det kanske finns en organisation för barn som vill bli volontärer ? 


   
Citera

CarolineG:
Jag vill bli volontär , jag har googlat men hittar inget . Det kan vara så enkelt som att läsa böcker på biblotek för barn . Men jag hittar inget?? Det hade varit väldigt roligt . Men jag är 14 år. Så det kanske är därför xD Men om ni vet något eller vad man kan göra kan ni väl skriva det 🙂 för det är väldigt tilltalande och det spelar ingen roll om det blir typ utomlands , men det kanske finns en organisation för barn som vill bli volontär? 

Secondhand och erikshjälpen


   
SvaraCitera

Om du bor i Göteborg så är Team Göteborg det bästa alternativet! Det är en volontärspool för ungdomar och unga vuxa, man volontärar på massor av event som tex Göteborgs Kulturkalas, Summerburst, Göteborgsvarvet, P3 Guld Galan osv.


   
SvaraCitera
LoveC

Jag har precis också letat efter sånt här, dock så har jag inte hittat mycket under 18. Bara en, och den hade på 16. Jag är 17, kan jag tillägga. 


   
SvaraCitera

Vet inte vart du bor, men har några kompisar i Göteborg som till och från hjälpt till på Franciskus-hjälpen vilket är en Katolsk organisation som bl.a. anordnar soppkök för hemlösa som verkar rätt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volontär det finns väldigt mycket slags volontärjobb. Antingen second hand, sen finns det även hos djurens rätt lite olika volontär jobb eller så kan man jobba med att stå ute på stan tror jag och vara delaktig i olika organisationer. Tex jobba med operation smile osv. Finns mycket beroende på vad ni söker för volontär jobb 


   
SvaraCitera

Var bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Var bor du?

Världens mest ensama ställe , men Göteborg är en timmeifrån och Uddevalla en halvtimme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volontärbyrån annonserar ut alla möjliga sorters volontäruppdrag. Glad
https://www.volontarbyran.org/


   
SvaraCitera
seasaw

snoret: Volontärbyrån annonserar ut alla möjliga sorters volontäruppdrag.

åh det här kanske jag ska ta tag i.... tack för länk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

åh det här kanske jag ska ta tag i.... tack för länk!

Så lite så! Party


   
SvaraCitera