Aviseringar
Rensa alla

Volvos nya bilreklam - feat Zlatan


Ämnesstartare

Är det bara jag men får man inte en skön feeling av den här reklamfilmen? 🙂 Och nationalsången är så himla skön den med. Zlatan! Har ni sett reklamen, vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

tycker den sög

palla sveriges nationalsång


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har verkligen svårt att se vad som gör den så bra, men det finns ju några bildmässigt bra delar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Reklamen förvånade mig. Den här var bra, jag gillar den! Och när kören sjöng nationalsången reste sig håret på armarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen någon som öppet vågar hylla landet Sverige. Vi behöver mer nationalism och kärlek till Sverige i det här landet. Att det dessutom kommer från en svensk med invandrarbakgrund känns ju extra bra i SD-hjärta då det vi vill just är att invandrare ska bli svenskar rent kulturellt. Bra Zlatan! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Att det dessutom kommer från en svensk med invandrarbakgrund känns ju extra bra i SD-hjärta då det vi vill just är att invandrare ska bli svenskar rent kulturellt. Bra Zlatan!

på riktigt? anser du att Zlatan är svensk? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter lite laibach'ianskt i ljudet, det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: SD-hjärta

Har inte du sagt att du inte är SDare?


   
SvaraCitera
Draug

reklam är väll inte bra någonstans. Speciellt inte en reklam där zlatan medverkar och håvar in multum på det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

på riktigt? anser du att Zlatan är svensk? 

Gör inte du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

på riktigt? anser du att Zlatan är svensk? 

Absolut. Zlatan är en typisk integrerad svensk med invandrarbakgrund, precis sådana vi i Sverige behöver fler av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki:
Har inte du sagt att du inte är SDare?

Haha nejdu.. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

En av dom bättre reklamklipp som visas nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Gör inte du det?

jo de klart. Men när de kommer till SD så säger dom att andra svenskar måste se andra invandrare som svenskar innan de kan betraktas som svenskar.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Undrar hur mycket Zlatan fick för att vara med?


   
SvaraCitera