Aviseringar
Rensa alla

Vräka getingar på bästa sätt?


Ämnesstartare

Har ett par getingar inneboende och märkt att dom skippar hyran varje månad samt att dom tuggar på mitt databord [chocked] Har lokaliserat deras fästning till köksgardinen, vilket är bästa sättet att vräka dom på? jag vill gärna inte ha ett sånt här sorgligt slut där dom bara tittar ledset på mig typ [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

kasta honung på dom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa kylspray, freeze dem to deth!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Införskaffa en klassisk flugsmälla och slå dem till döds varje gång de snyltar på ditt tangentbord [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp sån där insektsprej, tro att den heter Radar.
Den är jätte bra, dom dör direkt typ 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi ringer anticimex när de börjar bosätta sig i dynor och sånt vi har ute.
har en som börjat bygga sånt där fint bo i taket, funderar på att spana på den och sen bara pilla ner boet.


   
SvaraCitera
kachin

man kan ha sånt dära klibbigt snöre i taget som luktar gott så då fastnar dom där när de sätter sig [crazy] fast kan kanske bara funkar på flugor, jag vene im not an expert yo knöw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROPEN SKALLA BOSTAD ÅT ALLA!


   
SvaraCitera
kachin

Image
kom på värsta braiga idén!! du kan ha en bur åt dem så kan dom bo hos dig men ha sitt lilla skoj för sig själva [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag föreslår ett gasanfall kombinerat med en eldkastaroffensiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

kom på värsta braiga idén!! du kan ha en bur åt dem så kan dom bo hos dig men ha sitt lilla skoj för sig själva

Haha klart bäst, ska fixa det på direkten [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

Turkeso:

Haha klart bäst, ska fixa det på direkten [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera