Aviseringar
Rensa alla

vrf är det så mycket problem nu :/ vad kan man göra /hjälpa


Ämnesstartare

shit vrf händer hela tiden det saker blir skit rädd nu varje dag någon dör o en jordbävning i japan o allt skit kanske borde jag sluta kolla på nyheterna men det är la inte bra om jag inte vet vad som händer ?.... om det fanns lite fred [bigcheers]


   
Citera

.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

.....

okey perfekt svar [crazy]


   
SvaraCitera

bara bra att människor dör. mänskligheten är ond och dålig. hjälporganisationer etc är ondska * 2 då de främjar ondska=mänskligheten.


   
SvaraCitera

shit happens


   
SvaraCitera

de mår inte bättre för att jag bryr mig så jag bryr mig ej, det vore verkligen att slösa hjärntid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

bara bra att människor dör. mänskligheten är ond och dålig. hjälporganisationer etc är ondska * 2 då de främjar ondska=mänskligheten.

värst va du var negativ not good man ska leva o försöka må bra om man så "hatar världen"


   
SvaraCitera

lady_music:

värst va du var negativ not good man ska leva o försöka må bra om man så "hatar världen"

nej, du har fel. du är bara ung och naiv.


   
SvaraCitera
time
 time

Fred och naturkatastrofer har inget med varandra att göra. Hemskheter slutar inte hända för att du inte ser på nyheterna, det enda som händer är att du går miste om "aktualitetsuppdaterad"-buffen som kan ge häftiga bonusar och belöningar i vissa sociala sammanhang. [wink]


   
SvaraCitera