Aviseringar
Rensa alla

Vrf är det så provocerande att gå ner i vikt?!


Ämnesstartare

Vi kan ju enas om att det finns ett smalideal. Varför är det då så provocersnde att gå ner 5 kg ibland? Speciellt om man väger tillräckligt plus några kilo till? Fattar hetsen över "cha ja e 14 är 160 o väger 40 kg o e fet hur bantar man?!?" men en myndig person som trivs smal, vrf blir folk provocerade av att man går från bmi 23 till bmi 20?!

Samtidigt berömmer man tjocka som går ner i vikt. Måste man lägga på sog 15 kg för att få gå ner ngt alls? Är det inte bättre att kväva viktuppgången i vaggan, så att säga?


   
Citera

SÄG TILL PÅ SKARPEN: LÄGG DIG INTE I MIN VIKT, DEN ANGÅR INTE DIG OCH DU HAR INGEN RÄTT ATT KOMMENTERA MIN KROPP SÅDÄR, DIN JÄVEL! [mad]


   
SvaraCitera

Det är väl mer sättet man går ned i vikt på? Tänker jag.
Om jag säger att jag gått ned några kg genom att alltid gå av tre hållplatser tidigare så säger nog ingen någonting, men säger jag att jag gått ned genom att bara äta middag varannan dag och kräkas på onsdagar så har nog folk en massa invändningar. Men håller med om att folk är så om sig och kring sig om andras kroppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

SÄG TILL PÅ SKARPEN: LÄGG DIG INTE I MIN VIKT, DEN ANGÅR INTE DIG OCH DU HAR INGEN RÄTT ATT KOMMENTERA MIN KROPP SÅDÄR, DIN JÄVEL!

Tror du på riktigt det gör att folk släpper äs-stämpeln? 🙂


   
SvaraCitera

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är väl mer sättet man går ned i vikt på? Tänker jag. Om jag säger att jag gått ned några kg genom att alltid gå av tre hållplatser tidigare så säger nog ingen någonting, men säger jag att jag gått ned genom att bara äta middag varannan dag och kräkas på onsdagar så har nog folk en massa invändningar. Men håller med om att folk är så om sig och kring sig om andras kroppar.

Jag skiter väl i hur folk går ner i vikt, men tkr det är bättre mad smala som går ner "bra" än tjocka som berättar om sin ångest om de äter 3 godisar så de kräks. Och folk ba woooow, duktig du är som gått ner 3 kg på en månad!!!! Men hen är ju inte sundare för det?!?!

Med vänlig hälsning, upprörd


   
SvaraCitera

elverpigen:

Tror du på riktigt det gör att folk släpper äs-stämpeln? 🙂

Nä, men de kanske inte framför den till dig [y] Folk lär snacka bakom din rygg om att du gått ner osv, hur du än gör, antagligen. Så: HOPPLÖST FALL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Vad vill du, kom så slåss vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, men de kanske inte framför den till dig Folk lär snacka bakom din rygg om att du gått ner osv, hur du än gör, antagligen. Så: HOPPLÖST FALL.

Hatar människor 🙂 ska också bli rn hycklare när jag blir stor.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hatar människor 🙂 ska också bli rn hycklare när jag blir stor.

Samma människor satt säkert och: "Oj har elverpigen gått upp i vikt? SER HON INTE LITE STÖRRE UT? *skvaller skvaller*"

Människor är dumma i huvudet, oftast. [mad][mad]


   
SvaraCitera

mindre tuttar och rumpa då ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mindre tuttar och rumpa då ju

Det finns ju silikon av en anledning

Nintendo:

Samma människor satt säkert och: "Oj har elverpigen gått upp i vikt? SER HON INTE LITE STÖRRE UT? *skvaller skvaller*"Människor är dumma i huvudet, oftast.

Antagligen samma som aäger "va har du lagt på dig 10 kg? Det syns inte, du är jättesnygg!!!"


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vad vill du, kom så slåss vi

Image


   
SvaraCitera

elverpigen:

Det finns ju silikon av en anledning

respekt!


   
SvaraCitera

elverpigen:

Antagligen samma som aäger "va har du lagt på dig 10 kg? Det syns inte, du är jättesnygg!!!"

Det bästa är när man är fet på riktigt och folk ba: MEN NÄ DU ÄR INTE FET.

Man ba: He he he, jag är inte blind [crazy]
Och som om det vore så jävla hemskt att vara fet. Eller något att förneka. wtf.


   
SvaraCitera