Aviseringar
Rensa alla

Vrf efter den andra gången?


Ämnesstartare

Jag hade träffat en kille som jag kunde tänkas va pojkvänsmaterial.. Men jag träffade honom när jag var i en viss period och vi hade sex redan första gången vi sågs.. Tänkte att nu e d kört, eftersom d brukar oftast inte bli mer då.. Men han hörde av sig igen och vi hade bra kontakt via sms och msn i ca en månad..

Sen träffades vi igen efter vi båda hade varit ute.. hade sex och han råkade t o m kalla mig flickvän.. Detta var för 4 dagar sen! Han har inte hört av sig sen dess.. Tänkte att jag kanske skulle höra av mig till honom, så messa o fråga hur d va bara men han har inte svarat mig :(.. WTF!..

Detta har hänt mig innan att man träffat killen o haft sex sen verkar han intresserad o man träffas igen o har sex sen bara avtar allt.. Vad fan händer? Är man inte intresserad så kontaktar man väl inte för en andra gång?.. Nu har jag kommit över den perioden och spelar mer enligt reglerna nu..

Men man undrar liksom två ggr och sen tyst, vrf??? vrf inte efter första gången??


   
Citera

Lily89:

Men man undrar liksom två ggr och sen tyst, vrf??? vrf inte efter första gången??

Han hittade något bättre. Osis.


   
SvaraCitera

han var väl lite sugen på en till omgång[wink]


   
SvaraCitera

När ska jag nånsin få såna här problem? [cry] Ärligt, mina är typ;
Jävla deriveringsregler [mad]
Bilen drar 2 liter per mil [sad]
Kommer aldrig bli kysst [cry]

KLAGA INTE! [mad]

Skentrevlig:

Han hittade något bättre. Osis.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Kommer aldrig bli kysst

[tard]


   
SvaraCitera

mopsen:

[tard]

Säger ju det.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Jävla deriveringsregler [mad]

Lätt problem ;(

Tickstart:

Bilen drar 2 liter per mil [sad]

Hota att om den inte börjar dra mindre slår du den gul & blå

Tickstart:

Kommer aldrig bli kysst [cry]

Fråga om någon random tjej på bussen t.ex. vill pussas, lovar att du får napp tillslut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Han hittade något bättre. Osis.

På 4 dagar? nej denna killen är inte sån.. Han frågade mig om jag haft sex med någon annan sen vi hade sex sist, så han verkar ändå bry sig..

Vi kommer bara inte riktigt överens om vissa grejor när d gäller sex.. jag tycker att han beter sig konstigt.. Plus att han har ganska stor 😛 medan jag är ganska trång så han brukar säga att han får ont och d tar ett tag innan han kommer in, kanske har nåt me d o göra :S..


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Lätt problem ;(

Men ibland gömmer de sig :c

Skentrevlig:

Hota att om den inte börjar dra mindre slår du den gul & blå

Den är redan grön :s


   
SvaraCitera

Lily89:

hade sex och han råkade t o m kalla mig flickvän

Vad fan? Vem råkar kalla någon flickvän andra gången man träffar personen? Humor.

Tickstart:

Kommer aldrig bli kysst

Bildbevis [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

När ska jag nånsin få såna här problem? Ärligt, mina är typ;
Jävla deriveringsregler
Bilen drar 2 liter per mil
Kommer aldrig bli kysst

KLAGA INTE!

D e inte så jävla kul att ha såna problem heller ska jag säga d, fast jag ska väl inte klaga kanske :)! men du kommer också att hitta någon! så länge du är söt, gå ut o festa me dig så hittar du


   
SvaraCitera

mediakatt:

Bildbevis [no-no]

Bristen på dem är väl bevis? ._.

Godnatt :'<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vad fan? Vem råkar kalla någon flickvän andra gången man träffar personen? Humor.

Han va full och så skulle han säga typ tjej till mig så sa han flickvän :S men ursäkta sig ganska fort.. men ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

grön :s

hur ser du ut?


   
SvaraCitera

Tickstart:

Bristen på dem är väl bevis? ._.

[confused]

Man ser på din nuvarande avatar att du är åtminstone ganska söt. Du ser bra ut. Ärligt. Jag är 100 procent säker.


   
SvaraCitera