Aviseringar
Rensa alla

vrf ere bara rocktjejer o killar som lyssnar på hardrock halleluljah på tuben högt


Lounge
Ämnesstartare

ska protestera nu me mitt blonda hår och longchamp väska. ska sätta på cannibal corpse på högsta volym


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

i hörlurarna asså


   
SvaraCitera

har aldrig märkt fenomenet


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

hur kan du inte

hur ofta ser du en överklassbrud sitta o lyssna på black metal

förutsägbara är alla ska skapa oordning


   
SvaraCitera

de gånger jag frågat så tror folk jämt att jag lyssnar på typ house och r&b osv, tycker det är förolämpande. Lyssnar aldrig på det. Bara i festsammanhang.

Tycker det är fördomsfullt. Blir ledsen.


   
SvaraCitera

märker aldrig vad folk lyssnar på i hörlurar nog därför
märker ba om det är nån jobbig hit o på skithög volym


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

de gånger jag frågat så tror folk jämt att jag lyssnar på typ house och r&b osv, tycker det är förolämpande. Lyssnar aldrig på det. Bara i festsammanhang.Tycker det är fördomsfullt. Blir ledsen.

samma här

folk blir alltid lika förvånade

vi får väll bli "punkare" camilla som på den gamla goda tiden

Werjevir:

märker aldrig vad folk lyssnar på i hörlurar nog därför märker ba om det är nån jobbig hit o på skithög volym

aaa menar sånna skithög volym


   
SvaraCitera

Lounge:

vi får väll bli "punkare" camilla som på den gamla goda tiden

jag gillar musiken, inte klädstilen![sad][sad][sad]

Har redan gått runt med sjal och kajal, det är inte min grej [sad] samt indie-stil med hatt o grejer, fast nu har jag väl en tvist på det och "vanlig, modern stil" skulle jag säga.


   
SvaraCitera

Lounge:

aaa menar sånna skithög volym

säg till dem att du har ont i huvet, om du pallar annars kan du blänga eller ta proppar i öronen gärna lite demonstrativt


   
SvaraCitera

Fingerprints:

inte klädstilen!

Den är fetast, fetischbrallor och slitna t-shirts lix!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Den är fetast, fetischbrallor och slitna t-shirts lix!

iofs har jag ingen bestämt klädstil, skiftar efter humör. Men alltså varför måste folk visa vad man lyssnar på genom klädstilen? [confused]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men alltså varför måste folk visa vad man lyssnar på genom klädstilen?

Identitet, just punken var ju i mångt och mycket mer en livsstil och ett större brott från det gamla om man jämför också, även om alla stilar på något sätt tar avstånd från det som är eller var.


   
SvaraCitera

vet ej va alla snygga blondiner på bussen lyssnar på såatte kan ej svara [sad]


   
SvaraCitera

Jag är blond och liten och lyssnar mer än gärna på hög hårdrock/metal i mina lurar.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag gillar musiken, inte klädstilen![sad][sad][sad]

Har redan gått runt med sjal och kajal, det är inte min grej [sad] samt indie-stil med hatt o grejer, fast nu har jag väl en tvist på det och "vanlig, modern stil" skulle jag säga.

samma här

kan folk ba sluta vara så fördomsfulla lr

LillaBob:

Jag är blond och liten och lyssnar mer än gärna på hög hårdrock/metal i mina lurar.

men du har väll töjning och tattoos och så inte helt oförutsägbart


   
SvaraCitera